بهترین قطارهای مسیر تهران مشهد را بشناسید

سفر به مشهد همیشه از پر مخاطب ترین سفر های کشور بوده و در بین تمام ناوگان های حمل نقل بین شهری برای سفر ، قطار تهران مشهد از همه پرطرفدارتر است. حتی باید مسیر قطار تهران به مشهد را از شلوغ ترین مسیرهای ریلی کشور معرفی کنیم. قطار یکی از امن ترین ابزار های سفر برروی این کره خاکی است و همیشه سفری لذت بخش تر را برای شما فراهم می کند.

در سفر با قطار محیطی خانوادگی و دوستانه تر پیش روی شماست و البته خستگی رانندگی با خودروی شخصی، فضای کوچک اتوبوس و یا ترس از ارتفاع را هم به همراه ندارد. همچنین در مقایسه با هزینه بلیط هواپیما، بلیط قطار نرخ قیمت کمتری دارد و برای سفر های خانوادگی خیلی به صرفه تر است. تقریبا همه با مزیت های سفر با قطرا آشنایی دارند، اما در مورد بهترین قطار های موجود در مسیر تهران به مشهد چقدر می دانید؟ با ما همراه باشید.

قطارهای غزال، تجربه محیطی خانوادگی

یکی دیگر از قطار های خوبی که در مسیر تهران به مشهد درحال ارائه خدمات به مسافران است، قطارهای غرال اند. واگن قطار های غزال 4 نفره اند و امکانات بسیاری خوبی در اختیار شما قرار می دهند. قطار های غزال همچنین امنیت بسیار خوبی دارند و تحت نظر شرکت بن ریل مشغول به فعالیت هستند.

در هریک از کوپه های قطار غزال 2 نمایشگر مجزا برای مسافران قرار داده شده و در هر واگن هم سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز قرار دارد. از جمله امکانات قابل توجه در قطار های غزال باید به کتابخانه، رستوران، پذیرایی خوب و وای فای اشاره کنیم. اگر بلیط قطار تهران مشهد را انتخاب میکنید باید بدانید که قطار غزال طبق برنامه روزانه خود هر شب راس ساعت 22:20 دقیقه ار تهران حرکت کرده و 9 صبح روز بعد شما را به مشهد مقدس می رساند.

قطارهای غزال

تجربه ای متفاوت از سفر تهران به مشهد با قطار سروش

یکی دیگر از قطار های خوب مسیر تهران به مشهد که تحت نظر شرکت بن ریل است، قطار سروش می باشد. قطار سروش نیز مشابه با قطار غزال، کوپه ای 4 نفره دارد و امکاناتش هم تقریبا مشابه با غزال است، با این تفاوت که کتابخانه ندارد. سروش بطور اختصاصی در دست شرکت بن ریل است و روزانه فقط یکبار از تهران به مشهد می رود. با خرید بلیط قطار های سروش راس ساعت 18 از تهران به راه می افتید و 5 صبح روز بعد در جوار ظریح امام رضا (ع) خواهید بود.

قطار سروش

با قطار پرستو سفری اقتصادی را تجربه کنید

مشابه با قطار های سروش و غزال، قطار پرستو نیز متعلق به شرکت بن ریل است و بصورت اختصاصی زیر نظر این شرکت قرار دارد. قطار های پرستو هم 4 نفره اند و در هر کوپه دو تخت موجود است. البته تخت های طبقه پاین تاشو اند و در طول روز بصورت صندلی مورد استفاده اند. در هریک از کوپه های قطار پرستو دو نمایشگر مجزا، نردبان، پریز برق و پرده وجود دارد. پرستو هر روز 7 صبح از تهران حرکت می کند و حوالی ساعت 6 عصر به مشهد می رسد. قیمت بلیط قطار پرستو از سروش و غزال هم ارزان تر است.

با قطار تندروی پدریس در کمترین زمان ممکن به مشهد بروید

اگر زمان برایتان اهمیت دارد و می خواهید در کوتاه ترین فرصت ممکن با قطار به مشهد بروید، بهترین گزینه پیش روی شما استفاده از قطار تندروی پردیس است. سرعت قطار های پردیس به 160 کیلومتر بر ساعت می رسد و صندلی هایش مشابه با صندلی هواپیماست. پس در طول سفر آسایش خوبی خواهید داشت. واگن های پردیس سالنی اند و خبری از کوپه نیست، اما امکانات خوبی را در اختیار شما می گذارد. در هر سالن یک سیستم صوتی و تصویری مرکزی قرار دارد و با استفاده از هدفون می توانید موسیقی مورد علاقه خودتان را هم گوش کنید. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، توزیع هدفون، فروش تنقلات و پذیرایی میان وعده از دیگر امکانات قطار سالنی پردیس است.

قطار 5 ستاره زندگی رجا، ظاهری ساده و امکاناتی عالی!

قطار 5 ستاره زندگی که تحت نظر شرکت رجاست، یکی دیگر از قطار های خوب مسیر تهران به مشهد بشمار می رود. با اینکه شاید قطار 5 ستاره رجا خیلی مطلوب به نظر نیاید، اما حتما با خدمات خوبش غافلگیر می شوید. از امکانات قطار زندگی رجا باید به مواردی مانند رستوران، اینترنت داخل، مهماندار اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کنیم.

با تمام این امکانات قیمت بلیط قطار برای هر نفر در قطار زندگی بسیار به صرفه تر از قیمت بلیط هواپیماست و در عین حال خدمات بسیار خوبی را نیز دریافت می‌کنید.

با قطار فدک سفری لوکس به مشهد را تجربه کنید

اگر می خواهید سفرتان به مشهد تجربه ای متفاوت و لوکس باشد، اولین و بهترین انتخابتان استفاده از قطار فدک است. قطار فدک بهترین خدمات و امکانات ممکن در بین قطار های موجود در کشور را در اختیار شما می گذارد و براساس استانداردهای قطار های 5 ستاره دنیا طراحی شده است. اگر همیشه از سرعت کم قطار ها هم کلافه می شدید، بهتر است بدانید قطار های فدک سرعتشان تا 200 کیلومتر بر ساعت هم می رسد! خوشبختانه بلیط قطارهای فدک در سه کلاس مختلف هم به فروش می رسد تا همه بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند.

قطار فدک

از مزایای قطار های فدک باید تجهیزات بسیار خوب آنها و طرفردار محیط زیست بودنشان را یادآور شویم. از جمله امکاناتی که در دسترس شماست نیز می توانیم به سیستم صوتی و تصویری با امکان انتخاب پخش موسیقی و فیلم دلخواه، سیستم وای فای، جی پی اس و سرویس های فرنگی و ایرانی اشاره کنیم.

امیدواریم با این اطلاعات در سفر بعدی خود با فراق بال بیشتری اقدام به خرید بلیط قطار تهران به مشهد کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1218304