بهره‌مندی ۶۳۵۷ نفر از مددجویان از وام قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: شش هزار و ۳۵۷ نفر از افراد نیازمند و مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۹ ماهه سال جاری از تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ، محمد نظری با اشاره به راه‌اندازی صندوق امداد ولایت به‌منظور پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان، گفت: خودکفایی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت با ارائه تسهیلات کارگشایی یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کمیته امداد است.

وی بابیان اینکه شش هزار و ۳۵۷ نفر از نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۹ ماهه سال جاری از تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استانبهره‌مند شدند، افزود: تسهیلات پرداختی در این زمینه ۲۴ میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تسهیلات پرداخت‌شده به‌منظور ایجاد اشتغال و حل مشکلات ضروری ازجمله درمان، تحصیل، مسکن و سایر موارد به مددجویان و نیازمندان با توجه به شرایط آن‌ها پرداخت‌شده است.

نظری با دعوت از خیران و نیکوکاران به‌منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد، افزود: خیران با کمک‌های خود نقش مهمی در تأمین نیازهای اساسی نیازمندان کمیته امداد دارند و با افزایش کمک‌ها و سپرده‌های آن‌ها در صندوق امداد ولایت می‌توان تسهیلات بیشتری به نیازمندان پرداخت کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1218799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =