برف تمام راه‌های منتهی به شهر «تکاب» را بست

ایرنا نوشت: فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب گفت: تمامی محورهای مواصلاتی منتهی به تکاب در جنوب آذربایجان غربی به علت برف و کولاک شدید مسدود شده است و تردد در آنها امشب امکان پذیر نیست.

سروان بابک رضانژاد شامگاه پنجشنبه افزود: محورهای تکاب - شاهین دژ، تکاب - دندی و تکاب - دو راهی ایرانخواه از عصر امروز شاهد بارش برف و کولاک شدید بود و رانندگان باید از تردد در این محورها خودداری کنند.
وی بیان کرد: کولاک شدید و مه غلیظ، دید افقی در جاده های تکاب - دندی در حوزه استحفاظی استان زنجان و محور تکاب - شاهین دژ در محدوده روستای باشبرات و گردنه مایین بلاغ را محدود و تردد در این محورها را امشب غیرممکن ساخته است.
فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب ادامه داد: با توجه به مسدود بودن جاده در محورهای ارتباطی تکاب، از تردد خودروها و وسایل نقلیه در این محورها جلوگیری خواهد شد.
سروان رضانژاد افزود: مسافرانی که قصد عزیمت به شهر زنجان را دارند می توانند از محور تکاب - بیجار تردد کرده و تا اطلاع بعدی و مساعد شدن شرایط جوی از تردد در محور دندی منتهی به استان زنجان خودداری کنند.
وی با تاکید بر ضرورت توجه رانندگان به هشدارهای پلیس راه و خودداری از تردد در جاده های برفی و کولاکی، افزود: رانندگان بامداد فردا/جمعه/ نیز پیش از تردد در جاده های اصلی و بین شهری تکاب با تماس با اداره راهداری و پلیس راه از وضعیت محورهای ارتباطی اطلاع یابند و سپس نسبت به مسافرت و تردد در جاده ها اقدام کنند.
سروان رضا نژاد گفت: عصر امروز چند دستگاه خودرو سواری و باری در گردنه مایین بلاغ تکاب گرفتار کولاک شده بودند که با تلاش ماموران پلیس راه و امدادگران هلال احمر و راهداران به آنان امدادرسانی شد.
به گزارش ایرنا، بارش برف از صبح امروز/پنجشنبه/ تکاب را فراگرفته و جاده های این شهرستان در محاصره کولاک شدید است؛ راه دسترسی تکاب سخت گذر بوده و دارای گردنه ها و پیچ های خطرناکی به خصوص در مناطق مایین بلاغ و ساروق است.

41231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1219134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =