امدارسانی هلال‌احمر به ۳۵۶ حادثه‌دیده جاده‌های آذربایجان‌غربی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به ۳۵۶ حادثه دیده توسط این جمعیت در ۴۸ ساعت گذشته در جاده های استان خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رضا مسافر درخصوص امدادرسانی های انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر در استان، اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۹۹ خودرو در ۵ محور استان دچار حادثه شده بودند که با همکاری اعضای جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده است.

وی، با بیان اینکه ۲۳ اعضای داوطلب جمعیت در این امدادرسانی حضور داشته است، عنوان کرد: این افراد به همراه ۹ نفر اعضای پرسنل در قالب ۷ تیم امدادرسانی کرده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، تاکید کرد: امدادرسانی ها در تکاب در گردنه مایین بلاغ به ۷۰ خودرو گرفتار با ۷۰ خانوار و ۲۷۰ حادثه دیده، در اشنویه و آغ‌بلاغ به ۱۱ خودرو گرفتار با ۱۱خانوار و ۲۶ حادثه دیده، نقده در یئددی گوز با ۹ خودرو گرفتار و ۳۶ حادثه دیده انجام شده است.

وی، ادامه داد: همچنین در ارومیه به ۸ خودرو گرفتار با ۲۲ حادثه دیده در بخش مرکزی، و چالدران با ۱ خودرو گرفتار در قرخ بلاغ به ۲ حادثه دیده انجام شده است.

۴۶

مسافر، تصریح کرد: در کل به ۹۹ خانوار با ۳۵۶ حادثه دیده در سطح استان در ۴۸ ساعت گذشته امدادرسانی شده است که ۴ دستگاه آمبولانس و ۲ کمک دار در این امدادرسانی ها حضور داشته اند.

وی، با بیان اینکه امدادرسانی به بانی باردار سلماسی نیز انجام شده، خاطرنشان کرد: این بانوی باردار روز شنبه ۸ دی ماه در روستای قزل کند کیلومتر ۳۵ محور سلماس ـ تازه شهر بوده که با همت اعضای جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1219474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =