داور مانع شکست امارات در دیدار افتتاحیه

دو تیم امارات و بحرین در دیدار افتتاحیه جام ملت های آسیا برابر هم قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیدار افتتاحیه جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹، دو تیم امارات و بحرین برابر هم به میدان رفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانید:

نیمه اول 

بازی با سوت داور اردنی آغاز و تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر آغاز شد. بحرینی ها اولین حرکت مهم بازی را تدارک دیدند که عیسی از دروازه خارج شد و توپ را به بیرون فرستاد. 

در ابتدای بازی و در دقیقه ۶ اسماعیل الحمدی  بازیکن امارات در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه بحرین را باز کند و سعید شبیر ناجی دروازه تیمش شد و بازی با همان نتیجه بدون گل دنبال شد.

در ادامه بازی دو تیم آرام شد و موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد. هر چند جمال راشد مهاجم بحرینی ها نزدیک بود روی غفلت خط دفاعی امارات خطرساز شود ولی این موقعیت نیز از دست رفت.

دو تیم همچنان بازی کندی به نمایش می گذارند و نتوانستند موقعیت جدی را روی دروازه ها خلق کنند.

در اواخر این نیمه نیز بحرین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد ولی ضربه کمیل الاسواد با اختلاف کمی از بالای دروازه امارات به بیرون رفت تا جدی ترین موقعیت بحرین نیز به گل ختم نشود و نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

نیمه دوم 

نیمه دوم این دیدار با سوت داور اردنی در حالی آغاز شد که بازی با تساوی بدون گل در جریان است. علی مبخوت در شروع نیمه دوم به خوبی توپ را در بین مدافعان بحرین به گردش درآورد ولی زوج او احمد خلیل روی نیمکت ذخیره ها قرار داشت.

در دقیقه ۵۲ علی مدن با شوتی سهمگین نزدیک بود قفل دروازه امارات را باز کند ولی درخشش عیسی مانع باز شدن دروازه میزبان شد.

در دقیقه ۶۵ مبارک خلیفه نزدیک بود با ضربه سر دروازه بحرین را باز کند ولی موفق به این کار نشد تا همچنان بازی بدون گل باشد. دو دقیقه بعد توپ اتفاقی جلوی پای مبخوت افتاد ولی شوت او با فاصله کمی به بیرون رفت. 

در نهایت اولین گل جام به ثمر رسید. محمد الروهایمی مهاجم بحرین موفق شد  در دقیقه ۷۹ در شلوغی محوطه جریمه، دروازه امارات را باز کند و تیمش را پیش بیندازد.

دقیقه ۸۷ یک پنالتی مشکوک برای اماراتی ها اعلام شد و احمد خلیل  که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین بازی آمد توانست بازی را از روی نقطه پنالتی به تساوی بکشاند.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1219691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =