دستگیری سوداگران مرگ تا توقیف کالاهای قاچاق

برخی از مهمترین کشفیات کلانتری های تهران از دستگیری سوداگران مرگ در شمال شهر تا کشف اموال قاچاق در جنوب تهران را در ادامه می خوانید.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش، با اشاره به دستگیری اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شمال تهران، گفت: از مخفیگاه این متهمان یک کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ "عباسعلی ابراهیمی" در تشریح جزئیات این مطلب گفت: در تحقیقات انجام شده در خصوص فغالیت دو توزیع کننده مواد مخدر در شمال پایتخت، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران این یگان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد این خرده فروشان موادمخدر در محدوده های تجریش و میدان قدس اقدام به توزیع مواد مخدر "تریاک" و "شیشه" می کنند.

سرهنگ ابراهیمی، بیان داشت: نتیجه اطلاعات به دست آمده به مقام قضائی منعکس و بلافاصله دستور دستگیری متهمان صادر شد و متعاقبا در یک اقدام ضربتی، هر دو متهم در مخفیگاه هایشان دستگیر و برای بازجویی به کلانتری منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک کیلوگرم تریاک و دو دستگاه ترازوی دیجیتال و تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۰۱ ، عنوان داشت: متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های ناجام شده به جرم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف کردند.

سرهنگ ابراهیمی، خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند.

انهدام باند سارقان در فشم

رئیس کلانتری ۱۶۲ فشم، با اشاره به دستگیری سه عضو یک باند سرقت در این محدوده، گفت: این متهمان در بازجویی ها به ۱۱ فقره سرقت و کیف قاپی اعتراف کردند.

سرهنگ "حسین ابن علی"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در بررسی های انجام شده از سوی ماموران این کلانتری در خصوص فعالیت های مجرمانه سه سارق کیف قاپ در محدوده این کلانتری، تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات و تعقیب و مراقبت های انجام شده پاتوق متهمان و محدوده فعالیت آنها شناسایی شده و نتیجه اقدامات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و متعاقبا تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: در یک عملیات ضربتی هر سه متهم پرونده در مخفیگاه مذکور دستگیر شده و برای بازجویی به کلانتری منتقل شدند که آن هر سه تن به جرایم خود مبنی بر کیف قاپی و سرقت لوازم خودرو در محدوده های مذکور اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال مسروقه از جمله، لپ تاپ، تلفن همراه، شناسنامه، کارت عابربانک، ساعت مچی، قاب گوشی تلفن همراه و کیف پول زنانه کشف شد.

کلانتر محله فشم، بیان داشت: با اعتراف متهمان، پرونده آنها تکمیل و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

شرور نارمک دستگیر شد

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری یک شرور در نارمک خبر داد و گفت: این متهم به علت شرارت و تخریب چندین خودرو دستگیر شد.

سرهنگ "نجم الدین رشیدی " به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت، مشخص شد که یکی از اراذل و اوباش این محله، چندی پیش پس از شرب خمر، اقدام به تخریب چندین دستگاه خودروی سواری شهروندان که در خیابان پارک شده بود، کرده و پس از تخریب از محل فرار می کند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با شکایت شهروندان و دستور مقام قضایی تحقیقات پیرامون این متهم ادامه داشت تا این که مشخص شد وی در مخفیگاه خود واقع در "نظام آباد" زندگی مخفیانه دارد.

سرهنگ رشیدی، تصریح کرد: با کسب مجوز ورود به مخفیگاه از سوی مقام قضایی، ماموران این یگان به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند با شگرد های خاص پلیسی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل کنند.

وی اظهار داشت: متهم در تحقیقات انجام شده به جرایم خود مبنی بر شرارت و ایجاد اخلال در نظم عمومی اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

دستگیری ۳ سارق خودرو در طرح مهار

رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی، با اشاره به دستگیری سه سارق خودرو در جنوب تهران، گفت: این سارقان در طرح مهار که از سوی پلیس به اجرا درآمد، شناسایی و دستگیر شدند.

سرگرد "رضا اسلام نژاد"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی و کنتزل خودروهای مسروقه در محدوده استحفاظی خود بودند مشخصات مخدوش شده یک خودروی سواری توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی مشخصات آن را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که این خودرو مسروقه است و مدتی پیش از محدوده غرب تهران به سرقت رفته است که بلافاصله طرح مهار از سوی ماموران به اجرا درآمد و خودروی مذکور متوقف و راننده و ۲ سرنشین همراه وی دستگیر و به کلانتری ۱۷۱ منتقل شدند.

رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی، تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده از متهمان مشخص شد که این خودرو را روز گذشته از محدوده غرب تهران به سرقت برده اند و سعی داشته اند با اوراق کردن آن، قطعات مسروقه را به مالخران اموال مسروقه بفروشند که دستگیر شده اند.

به این ترتیب، خودرو برای شناسایی مالکش به پارکینگ منتقل شده و هر سه متهم این پرونده پس از تکمیل اطلاعات برای تحقیقات به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

کشف ۴۵ میلیون تومان اموال قاچاق از یک خودرو در جنوب تهران

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ، با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی کالا در محور قم - تهران، گفت: از خودرو این متهم اموال قاچاق به ارزش ۴۵ میلیون تومان کشف شد.

سردار "مسعود مصدق" ضمن تشریح این خبر، گفت: ماموران گشت انتظامی قرارگاه جنوب تهران، روز گذشته در حین گشتزنی در محدوده استحفاظی خود (تهران - قم) بودند که یک خودروی سواری توجه آنها را جلب کرده و برای بررسی به راننده دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: راننده به جای تمکین به دستور پلیس سعی کرد با سرعت زیاد از محل فرار کند که این اقدام به تعقیب وی منجر شد و در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز خودروی متهم متوقف و راننده دستگیر شد.

وی اظهار داشت: با توجه به فرار متهم، ماموران به ظن حمل بار قاچاق و یا مواد مخدر اقدام به بازرسی از خودرو کردند که در نهایت ۹۳۶ ثوب تیشرت، ۲۵۰ ثوب پیراهن مردانه و  ۴۸ ثوب کاپشن قاچاق از خودرو کشف شد.

سردار مصدق تصریح کرد: با کشف این اموال، متهم به همراه خودرو و اموال قاچاق به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند که طی تحقیقات انجام شده این متهم به جرم خود مبنی بر قاچاق کالا اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

گفتنی است، بر اساس بررسی های کارشناسی انجام شده ارزش ریالی اموال قاچاق مکشوفه ۴۵ میلیون تومان برآورد شده است.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1219898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =