۰ نفر
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
ترامپ وعده دیدار داد

ایرنا نوشت: تلگراف انگلیس به نقل از رئیس جمهوری آمریکا، از مذاکرات واشنگتن و پیونگ یانگ بر سر مکان برگزاری دومین دور مذاکرات بین 'دونالد ترامپ' و 'کیم جونگ اون' و اعلام زمان و مکان این نشست در آینده ای نزدیک خبر داد.

به نوشته این روزنامه انگلیسی، ترامپ یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تایید مذاکرات آمریکا برای تعیین مکان ادامه گفت وگوهای نشست سنگاپور در ژوئن گذشته، گفت که به طور غیرمستقیم با کیم گفت وگو کرده است.

با وجود هشدار کیم در پیام تبریک سال نو مبنی بر تغییر رویکرد پیونگ یانگ در زمینه خلع سلاح هسته ای در صورت لغو نشدن تحریم های آمریکا علیه کرده شمالی، ترامپ مذاکرات آمریکا با کره شمالی را بسیار مثبت خواند و تاکید کرد، از تحریم ها عقب نشینی نخواهد کرد و با شدت ادامه خواهد داشت.
رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد، اگر به عنوان رئیس جمهوری آمریکا انتخاب نشده بود، الان دنیا شاهد جنگی بزرگ با کره شمالی در آسیا بود.
ترامپ افزود، کاخ سفید به زودی تاریخ و مکان دیدار با کیم را مشخص می کند.
طبق اعلام چند پایگاه خبری، ویتنام، اندونزی، هاوایی، مغولستان و منطقه غیرنظامی در مرز دو کره، کشورهایی هستند که کاخ سفید در حال بررسی شرایط آنها برای برگزاری دومین نشست ترامپ و کیم است.
کیم و ترامپ در نشست سنگاپور، بدون مشخص کردن اقدامات مورد نیاز برای خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره، وعده دادند که برای عاری سازی این شبه جزیره از تسلیحات هسته ای اقدام خواهند کرد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1220101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =