ماموریت ویژه رییس جمهور تعجیل در تکمیل پروژه‌های راه‌سازی البرز است

استاندار البرز در حاشیه بازدید از ادامه بزرگراه همت و کمربند شمالی کرج به دستور رییس جمهوری در راستای ضرورت تسریع در بهره برداری از پروژه های بزرگ راهسازی البرز اشاره کرد.

به گزارش خبرآنلاین، شهبازی در حاشیه بازدید از ادامه بزرگراه همت و کمربند شمالی کرج در  جمع خبرنگاران به دستور رییس جمهوری در راستای ضرورت تسریع در بهره برداری از پروژه های بزرگ راهسازی البرز اشاره کرد و افزود: برای تسهیل مسیر بهره برداری از پروژه های راه البرز، درصدد جلب نگاه و حمایت ملی هستیم. وی ادامه داد: دعوت از معاون وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از پروژه های راهسازی استان با هدف اتخاذ تدابیر ویژه ای برای بهره برداری از پروژه ها است.

به گفته ی شهبازی، تا زمانی که پروژه کمربند شمالی کرج به بهره برداری نرسد، مردم کرج از پروژه همت بهره مند نمی شوند. این پروژه بسیار حائز اهمیت است و از این رو معاون وزیر راه و شهرسازی طی بازدید صورت گرفته، همراهی و مشارکت دولت را در این راستا اعلام کرد. و بر این اساس مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همراهی سازمان برنامه و بودجه در ۲ ابنیه بزرگ کمربند شمالی کرج مشارکت داشته باشد.

وی با اشاره به پروژه های ملی در حوزه راه های البرز، گفت: پیش بینی پروژه آبیک_چرمشهر ، آزادراه همت و راه هشتگرد_طالقان حاکی از نیاز البرز به توسعه راه ها است.

این مسئول تصریح کرد: معاون وزیر راه و شهرسازی نگاه ویژه این وزارتخانه را به راه های البرز اعلام کرده و در راستای تسریع در بهره برداری پروژه های مهم البرز همراهی لازم را خواهند داشت.
شهبازی با اشاره به تاکیدات و ماموریت محوله از سوی رییس جمهور مبنی بر تسریع در بهره برداری از پروژه های بزرگ راه البرز، عنوان کرد: با توجه به راهبردهای تعیین شده از وزارت راه و شهرسازی انتظار همراهی بیشتر در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم را داریم.
استاندار البرز در خاتمه گفت: قرارداد متمم وزارت راه و شهرسازی و پیمانکار پروژه ادامه همت نیز منعقد شده و تکمیل آن تسریع می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1220523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =