واکنش حامد بهداد به انتقادات پرویز پرستویی

حامد بهداد با بیان اینکه از پرویز پرستویی ناراحت نیست، تاکید کرد که او را بسیار دوست دارد و حق با او بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حامد بهداد بازیگر سینمای ایران در گفتگو با یکی از برنامه های اینترنتی، درباره اظهارات کمال تبریزی و مقایسه او با یکی از بازیگران مطرح جهان که واکنش پرویز پرستویی را نیز به همراه داشت توضیح داد.

او در این باره گفت: «از واکنش پرویز پرستویی ناراحت نشدم، به دلیل آنکه حق با اوست. خیلی او را دوست دارم و از دلش خبر دارم، خبر دارم اگر بعضی از اوقات اذیت شده است، چقدر رنجیده است. به راستی باعث افتخار است که یکی از بهترین همکارانم و یکی از بهترین بازیگران من را در نوشته ها و یادداشت های شخصی روزانه خودش خود راه می دهد. یک جمله خسرو شکیبایی دارد که در این عالم برهوت جمال پرویز خودمون رو عشق است. من هم همین رو می گویم، جمالش را واقعا عشق است.»

۲۴۱۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1220887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    8 0
    واقعا آفرین. دمت گرم
  • مصطفی IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    8 0
    واکنش خیلی معقولانه، محترمانه و بزرگمنشانه ای بود. بهداد نقشی متفاوت و غیرتکراری رو در مارموز بازی کرد و به نظرم تا 80درصد تونست از نقش های قبلیش فاصله بگیره و به زیبایی یک نقش کمدی رو بازی کنه. فیلم مارموز مثل مارمولک فیلمنامه منسجم و ردیفی نداشت و به نظرم بازی بهداد در کنار چند دیالوگ و کنایه سیاسی نکات مثبت فیلم بودند. با این واکنش به نظرم نشون داد در کنار حرفه اش ، شخصیتش هم پیشرفت داشته
  • ساناز صفایی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    0 1
    جالبه که هر وقت از تی وی پلاس نقل می کنید منبع اصضلی را نمی زنید و تقریبا هیچ سایت و خبرگزاری و صضفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی نمی زنه در گفت و گو با تی وی پلاس و همه هم از گفت و گوها و گزارش های ما استفاده می کنند. ما یک برنامه اینترنتی نیستیم، ما یک شبکه اینترنتی هستیم. اولین تلویزیون اینترنتی ایران.