عزیز محمدی نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ می گوید تیم ملی حتما به جمع 4 تیم نهایی می رسد.

درحالی که برای اولین بار در همه سال های اخیر ، تیم ملی فوتبال کشورمان از سوی افکار عمومی کمترین شانس را برای قهرمانی دارد و در کمتر از 4 ساعت ، 78 درصد بیش از 2هزار کاربر خبرآنلاین در نظرات خود شناسی برای صعود تیم ملی به جمع 4 تیم مرحله نهایی قائل نشده اند ، رئیس سازمان لیگ کشور در گفت و گویی با خبرآنلاین گفت:« فکر می کنم رسانه ها نباید باعث دلسردی و نگرانی مردم از تیم ملی شوند. تردید نداشته باشید که تیم ملی می رود به جمع چهار تیم برتر جام ملتهای آسیا. لیگ ما از نظر کیفی یکی از 4 لیگ آسیاست و انصافا نگاه کنید کدام بازیکن در تیم ملی می بینید که در لیگ یکی از بهترین ها نبوده باشد.تنها جای میداودی و جباری مصدوم در تیم نیستند حالا شاید همین شرایط را بشود برای محرم نوید کیا هم گفت اما باقی بازیکنان ، همه بهترین هستند. به همین دلیل است که می گویم تیم ما با این توان بالایی که دارد به راحتی تا 4 تیم مرحله نهایی صعود می کند.»

او در ادامه درباره شروع دوباره لیگ گفت:« ما در دو روز آینده برنامه این مسابقات را تا هفته بیست و چهارم اعلام می کنیم که تا پایان بهمن ماه طول می کشد.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعيد IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
    0 0
    جزو4تيم ازكدوم سمت؟بالا ياپايين؟
  • بدون نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
    0 0
    آقای عزیز محمدی خدارا شکر نه قیافه تان به فوتبالیستها می خورد و نه حرفتان کارشناسی شده است اما همه می دانند ایران مالدیوی دیگر برای کره/عربستان چین و استرالیا بحرین قطر و عراق است حال خودت بگو در مقام چندمی؟
  • فرزاد IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
    0 0
    بابا بیخیاااااال. اصلا من میگم جزو 1 دونه تیم قهرمان میشیم. آدم چشم داره عقل داره.
  • خلیخ همشه فارس IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
    0 0
    ای کاش این امار و ارقام رای گیری را اقای کفاشیان هم ملاحظه میکردند.