۱ نفر
۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
 دزدی از راه بالکن و پنجره

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای باند سارقان منزل که به شیوه پنجره و بالکن روی و تخریب در بالکن منازل اقدام به80 فقره سرقت در مناطق مختلف کرج کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: درپی وقوع سرقت های متعدد منازل در مناطقی ازشهرستان کرج ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرارگرفت.
وی با اشاره به شیوه سرقت ها که بیشتر از راه بالکن و پنجره هایی که درارتفاع بالا قرارداشت ،انجام می شد گفت : احتمال این که سرقت ها از سوی اعضای یک باند حرفه ای انجام شده باشد بسیار زیاد بود .

سرهنگ نادربیگی افزود: پس ازچندین ماه کار اطلاعاتی ، سردسته اصلی باند پس از شناسایی مخفیگاهش در سرآسیاب ملارد ، کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی به این شهرستان اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل کردند .

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه ، ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما در نهایت ، در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر 80 فقره سرقت منزل به شیوه پنجره و بالکن روی با همکاری 2 نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی افزود: ماموران با راهنمایی متهم دستگیر شده و اقدامات اطلاعاتی ، 2 نفر همدست وی را در حال تردد با یک دستگاه خودرو پژو 405 دستگیر کردند .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت : تاکنون 42 مال باخته شناسایی و مقادیر زیادی طلا، گوشی تلفن همراه، وسایل قیمتی منزل و ارز خارجی از این سارقان کشف شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1221188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =