افزایش ۷۴ درصدی جذب بودجه نقدی و تهاتری در شهرداری کرج

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج از افزایش ۷۴ درصدی جذب بودجه نقدی و تهاتری آذر ماه سال جاری نسبت به آذر ماه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، علی سلطانی مقدم از افزایش ۷۴ درصدی جذب بودجه نقدی و تهاتری آذر ماه سال جاری نسبت به آذر ماه سال گذشته خبر داد و افزود: در بخش نقدی ۲۵ درصد و در بخش تهاتری ۱۹۴ درصد افزایش جذب بودجه داشتیم.

وی تصریح کرد: در بخش نقدی و تهاتری آذر ماه سال جاری، منطقه ۹ موفق به جذب ۱۸۰ درصد، منطقه ۵ موفق به جذب ۱۱۶ درصد و منطقه ۷ موفق به جذب ۹۹ درصد بودجه شدند.

این مسئول اضافه کرد: در بخش نقدی آذر ماه سال جاری منطقه ۹ با جذب ۲۲۶ درصد بودجه رتبه اول، منطقه ۷ با جذب ۱۲۵ درصد بودجه رتبه دوم و منطقه ۴ با جذب ۱۱۳ درصد بودجه رتبه سوم را کسب کردند که در مجموع جذب بودجه نقدی در این ماه ۷۱ درصد بوده است.

سلطانی مقدم میزان جذب بودجه در بخش تهاتری آذر ماه در مناطق ۵، ۷ و ۴ را به ترتیب ۱۳۹، ۶۲ و ۴۷ درصد اعلام کرد.

وی با اعلام میزان جذب بودجه نقدی و تهاتری آذر ماه در سازمان ها افزود: در این بخش سازمان حمل و نقل بار و مسافر با جذب ۶۹ درصد بودجه رتبه اول، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با جذب ۶۲ درصد بودجه رتبه دوم و سازمان فرهنگی با جذب ۵۵ درصد بودجه رتبه سوم را کسب کرده اند.

این مسئول با اشاره به افزایش چشمگیر عملکرد مجموعه مدیریت شهری در بخش تهاتری و نقدی طی ۹ ماه گذشته گفت: در این بخش به ترتیب مناطق ۴، ۹ و ۱ رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

سلطانی مقدم اظهار داشت: در بخش نقدی مناطق ۴، ۱و ۷ رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش تهاتری نیز مناطق ۴،۱و ۹ موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه عملکرد نقدی و تهاتری نه ماه اول امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته گفت: آمار افزایشی عملکرد در نقد و تهاتر در مدت زمان یاد شده به صورت جدا به ترتیب ۱۹ و ۳۶ درصد بوده است.

این مسئول درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده طی ۹ ماه اول سال جاری را ۹۳ درصد و درآمد حاصل از عوارض نوسازی را ۶۱ درصد عنوان کرد.

وی ادامه صحبت های خود را به جذب درآمد نقدی تهاتری  سازمان ها اختصاص داد و افزود: در این بخش سازمان آرامستان با ۷۱ درصد رتبه اول، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با ۶۲ درصد رتبه دوم و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با ۶۲ درصد رتبه سوم را کسب کردند.

سلطانی مقدم مقدارجذب درآمد نقدی و تهاتری در آبان ماه سال جاری را ۶۳ درصد اعلام کرد و توضیح داد: در بخش نقدی این ماه، مناطق ۷، ۵ و ۴ و در بخش تهاتری مناطق ۹، ۷ و ۸  رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج، با اشاره به اینکه جذب بودجه نقدی و تهاتری در آبان و آذر سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۵۴ درصد افزایش داشته ، افزود: این افزایش به ترتیب ۷ و ۱۸۰ درصد بوده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1221566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =