درخواست ما برای نظارت مدیرکل ورزش جوانان در انتخابات هیات فوتبال البرز بی‌دلیل نیست

عضو سابق کمیته تایید صلاحیت انتخابات هیات فوتبال البرز گفت:درخواست ما برای نظارت مدیر کل ورزش جوانان در انتخابات هیات فوتبال البرز بی دلیل نیست

 به گزارش خبرآنلاین البرز، صادق حسنوند  در مورد دلیل عدم حضورش در کمیته سه نفره تایید صلاحیت گفت: از بنده درخواست نشد تا در این کمیته حضور داشته باشم. البته فردی که در کمیته تایید صلاحیت حضور دارد باید رکن حقوقی هیات فوتبال باشد و بنده دیگر مسئولیتی در هیات البرز ندارم.

وی در مورد کمیته سه نفره تشکیل شده برای تایید صلاحیت ها ادامه داد: افرادی که در کمیته سه نفره حضور دارند باید توجه داشته باشند که یک شخصیت شبه قضایی دارند که تصمیم گیری ها به وجدان آنها بستگی دارد. آنها باید بدانند که در مقابل تایید یا رد صلاحیت افراد مسئول هستند و باید خود را پاسخگوی اذهان عمومی بدانند.

وی در مورد اینکه چطور می شود حواشی انتخابات را به حداقل رساند نیز تصریح کرد: باید مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان متولی ورزش به موضوع انتخابات هیات فوتبال ورود کند و نقش اساسی داشته باشد. انتخابات باید زیر ذره بین ایشان برگزار شود تا حقی از فردی ضایع نشود.

حسنوند در مورد تخلف در انتخابات سایر هیات نیز گفت: وقتی ما از مدیرکل ورزش استان می خواهیم در انتخابات ورود کند بی دلیل نیست. قبلا هم پرونده ای در مراجع قضایی وجود داشت که بنده مسئول رسیدگی به آن بودم و رئیس سابق  یک هیات ورزشی، بدون داشتن مدرک لیسانس در انتخابات شرکت کرد و برای او ابلاغ نیز صادر شد. اما  بعد مشخص شد که این فرد دیپلم دارد و با مدرک جعلی در انتخابات شرکت کرده است. اگر در همان ابتدای امر بررسی های لازم انجام می شد، شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.

وی در خاتمه افزود: بنده حدود 10سال در هیات فوتبال استان بودم و امیدوارم فردی به عنوان رئیس هیات فوتبال انتخاب شود که در راستای شرح وظایف خود که به صورت جهانی تدوین می شود عمل کند. به این صورت که در آموزش و پرورش داوران، مربیان و بازیکنان، اعزام تیم ها و جذب سرمایه لازم عملکرد مطلوبی داشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1222817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =