فارس: در ادامه فضای امنیتی مشکوک حاکم در آمریکا در روزهای آغازین کنگره جدید و ترور نماینده ایالت آریزونا، دومین نماینده دموکرات آمریکا نیز تهدید به مرگ شد.

روزنامه آمریکایی "شیکاگو تریبیون "، به دنبال سوء قصد به جان "گابریل گیفوردز " نماینده دموکرات کنگره آمریکا، "دنی دیویس " دیگر نماینده آمریکایی نیز اعلام کرد که دفترش یک نامه الکترونیکی تهدیدآمیز دریافت کرده است.

دیویس اعلام کرد: یک نفر نامه‌ای را به پست الکترونیکی یکی از کارکنان دفتر من ارسال کرده است و در این نامه تأکید شده که " "دنی دیویس " نفر بعدی است ".

این نماینده شهر "شیکاگو " ایالت ایلینوی آمریکا در ادامه تأکید کرد که در حال حاضر نیروهای پلیس کنگره آمریکا و همچنین پلیس شیکاگو از این جریان مطلع شده‌اند.

این گزارش افزود: دفتر مطبوعاتی پلیس شیکاگو هنوز گزارش‌ها در خصوص اینکه اداره پلیس این شهر در حال تحقیق بر روی این تهدید است، را تأیید نکرده و حتی پلیس کنگره نیز هنوز اظهار نظری در این رابطه نداشته است.

دیویس اعلام کرد که وی معمولا چنین تهدیداتی را نادیده می‌گیرد اما جریان تیراندازی روز شنبه که به زخمی شدن "گابریل گیفورز " نماینده دموکرات ایالت آریزونای کنگره منجر شد و 6 کشته و 14 زخمی بر جا گذاشت، باعث شده است تا جوانب احتیاط را در نظر بگیرد.

این نماینده کنگره آمریکا در ادامه تصریح کرد: ارسال کننده این نامه قطعا شخصی از داخل شیکاگو است و قطعا این بار نخستی نیست که به این کار اقدام کرده است.16146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =