همتی: بانک مرکزی نیازهای ارزی مردم و فعالان اقتصادی را با قدرت تأمین می‌کند

همتی با تاکید بر اینکه ثبات نسبی در بازار حاکم است گفت: بانک مرکزی با قدرت نیازهای واقعی مردم و فعالان اقتصادی راتأمین می کند.

به گزارش خبرآنلاین ، در نشست دوره ای رییس کل بانک مرکزی با اساتید وصاحبنظران اقتصادی موضوعات روز حوزه پول و ارز کشور مورد بررسی قرار گرفت و بر لزوم تداوم اقدامات بانک مرکزی در بازار ارز تاکید شد. رییس کل بانک مرکزی در این نشست عنوان کرد بر اساس اقدامات انجام شده روند تامین و صدور حواله های ارزی ازطریق کشورهای مختلف بسط یافته است.
در این جلسه رییس کل این بانک با اشاره به فشارهای اقتصادی وجنگ روانی و تبلیغاتی دولتامریکا ومتحدینش برای برهم زدن تعادل بازار ارز از کنترل بانک مرکزی بر بازار ارز خبر داد وبرنامه های خود را تشریح کرد. 


دکتر همتی با تاکید بر اینکه ثبات نسبی در بازار حاکم است گفت: بانک مرکزی با قدرت نیازهای واقعی مردم و فعالان اقتصادی راتأمین می کند.
رییس کل بانک مرکزی عنوان کرد بر اساس اقدامات انجام شده روند تامین و صدور حواله های ارزی ازطریق کشورهای مختلف بسط یافته است.
دکتر همتی همچنین با اشاره به ابلاغ دستورالعمل سپرده ریالی مبتنی بر ارز طی روزهای آینده و نیز آغاز فرآیندهای اجرایی ایجاد بازار متشکل معاملات ارزی تصریح کرد: مجموعه این اقدامات در کنار برنامه ریزی های انجام شده برای اصلاح نظام پولی کشور نویدبخش استمرار ثبات در بازار پول و ارز کشور است.
در ادامه این نشست صاحبنظران اقتصادی ضمن قدردانی از اقدامات موثر بانک مرکزی در ایجاد آرامش در بازار ارز خواستار استمرار نظارت این بانک در این بازار شدند و به تشریح دیدگاههای خود در این خصوص پرداختند.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1223001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =