پرداخت ۴۶۵ میلیارد ریال از مطالبات موسسه های طرف قرارداد بیمه سلامت استان مرکزی

مدیر کل بیمه سلامت استان از تسویه و پرداخت ۴۶۵ میلیارد ریال از مطالبات موسسه های طرف قرارداد بیمه سلامت استان در سال جاری خبر داد .

محمد رضا جیریایی در گفتگو با خبر آنلاین استان مرکزی ؛ با اشاره به این خبر افزود : با تخصیص این منابع مالی،  ۶۰ درصد مطالبات مراکز پاراکلینیک، آزمایشگاه و رادیولوژی طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی نیز تا شهریور ماه امسال پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه اختصاص رقم مذکور با توزیع سهم استان مرکزی از ۵۰۰ میلیون یورو صندوق ذخیره توسعه ملی به سازمان بیمه سلامت ایران بوده است ، ادامه داد : تمامی مطالبات مراکز پاراکلینیک، آزمایشگاه و رادیولوژی های طرف قرارداد بیمه سلامت استان مرکزی نیز با تخصیص این اعتبارات به استان تا پایان دی ماه سال گذشته پرداخت می شود و پرداخت ۲ ماه باقی مانده طلب پارسال آن ها نیز تا چند روزه آینده خواهد بود.
جیریایی به پرداخت ۶۰ درصد از مطالبات درمانگاه های دولتی و خصوصی ، کلینیک ها و مراکز دیالیزی طرف قرارداد این اداره کل با تخصیص این اعتبارات به استان تا شهریور ماه سال جاری اشاره کرد و گفت : ۶۳۳ میلیون ریال از مطالبات سال گذشته دانشگاه های علوم پزشکی اراک، ساوه و خمین نیز با تخصیص این منابع مالی به اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی پرداخت و مطالبات این موسسه ها تا دی ماه پارسال تسویه و مابقی مطالبات سال گذشته آن ها نیز تا چند روز آینده پرداخت می شود.
مدیر کل بیمه سلامت استان با بیان اینکه مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی استان تا پایان مهر ماه امسال تسویه و ۷۰ درصد مطالبات آبان ماه این دانشگاه ها نیز پرداخت شده است، ادامه داد : ۲۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات پرداخت شده به دانشگاه های علوم پزشکی استان مرکزی از محل اوراق قرضه و مبلغ ۳۵۳ میلیارد ریال آن از محل صندوق توسعه ملی تامین و تسویه شده است.
او در پایان بیان کرد : ۶۰ درصد مطالبات شهریور ماه پزشکان طرف قرارداد این اداره کل در سال جاری با پرداخت ۱۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1223072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =