بازدید حسین انتظامی از ستاد جشنواره فیلم فجر

سرپرست سازمان سینمایی از ستاد برگزاری سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین انتظامی، سرپرست سازمان سینمایی، پیش از ظهر امروز، چهارشنبه ۲۶ دی، در محل ستاد برگزاری جشنواره حضور یافت.

او در حاشیه این بازدید در جلسه‌ای با حضور هیات انتخاب فیلم‌های بخش سودای سیمرغ و مستند و مدیران برگزارکننده جشنواره حاضر شد و در جریان آخرین روند برگزاری جشنواره قرار گرفت.

انتظامی در ابتدای این نشست درباره کار هیات انتخاب گفت: «داوری کار سختی است و از آن سخت‌تر کار انتخاب است. مجموعه فیلم‌ها، آثار خوبی بوده و این نشان می‌دهد که در یک سال گذشته تدابیری که از سوی سینماگران و مدیران سینمایی اندیشیده شده در مسیر خوبی بوده است. سیاست‌گذاری ضرورتا دخالت در جزئیات نیست. بلکه طراحی مسیر به گونه‌ای است که اهداف محقق شود. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.»

داروغه‌زاده، دبیر سی ‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر نیز درباره انتخاب آثار این دوره از جشنواره بیان کرد: «در جلسات هیات انتخاب همه فیلم‌ها به دقت بازبینی شد و دقایق و ساعت‌ها درباره فیلم‌ها صحبت شد و بعد از اعلام اسامی فیلم‌ها امسال با کمترین حاشیه مواجه بودیم. نکته مثبتی که امسال در انتخاب‌ها رعایت می‌شد این بود که تنوع و رنگارنگی در زمینه ساختار و مضمون و محتوا وجود داشته باشد. هیات انتخاب بسیار یکدل و همسو بودند و دقت بسیاری انجام شد تا بهترین انتخاب‌ها صورت بگیرد.»

در ادامه جلسه، اعضای هیات انتخاب دیدگاه‌های خود را درباره جشنواره و آثار حاضر در این رویداد سینمایی بیان کردند.

در پایان این جلسه حسین انتظامی لوح‌های تقدیر هیات انتخاب بخش‌های مستند و داستانی را به آنان اهدا کرد.

۵۷۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1223101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =