آیت‌الله نوری‌همدانی: مردم باید ارزانی را در سفره‌های خود مشاهده کنند

آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار با استاندار همدان گفت: کسانی که در مملکت اسلامی مسؤولیت می پذیرند باید مؤمن، متخصص و متعهد باشند تا به مردم خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ آیت الله نوری همدانی از مراجع اعظام در دیدار با سید سعید شاهرخی، با اعلام مطلب فوق افزودند: اسلام، ولایت فقیه و مردم سه رکن اساسی انقلاب اسلامی هستند.

ایشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسیاری از ارزش های انسانی را برای جامعه به ارمغان آورد و بسیاری از منکرات را از میان برد، تاکید کردند: امروز در نظامی زندگی می کنیم که ولایی بوده و پس از قرن ها استبداد و استعمار نظام های ظالم به وجود آمده است و توجه ویژه ای به مردم دارد.

آیت الله نوری همدانی، مردم همدان را انقلابی، متدین و پیشگام درانقلاب دانست و تصریح کرد: امام راحل با نهضت خود اسلام ناب محمدی را احیا کردند و ولایت فقیه نیز مردم را از چنگ استبداد نجات داده است.

استاندار همدان نیز در دیدار با آیت الله العظمی نوری همدانی گفت: در استان وحدت و همدلی خوبی بدون کمترین حاشیه بین مدیریت اجرایی، نمایندگان مجلس،حوزه های علمیه و شورای تامین استان وجود دارد، که محوریت این وحدت و همدلی نیز حضرت آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان هستند.

شاهرخی، اولویت اول دولت را توجه به معیشت مردم و مقابله با تحریم هادر شرایط فعلی دانست و اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 3 هزار میلیارد ریال تسهیلات و اعتبارات در حوزه اشتغالزایی هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه، اراده مدیران استان در مسیر خدمت گذاری به مردم و عمل به منویات مقام معظم رهبری است، گفت: از حضرت عالی که همه مردم استان علاقه وافری به جنابعالی دارند، دعوت می کنیم به همدان سفری داشته باشید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1223216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =