۷۰۰۰ کلاس در استان البرز نیاز به بازسازی دارند

مدیرکل اداره کل نوسازی مدارس استان البرز گفت: امسال ۱۵۰ کلاس در سطح استان نوسازی و تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛  محمد دلاوریان با اشاره به اینکه در سال ۹۶ اعتبارات ملی و استانی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کل کشور جمعاً در حدود ۱۵ تا ۱۷ میلیارد تومان بود، گفت: با پیگیری و نشست های مستمر مدیران سازمان در مطبوعات و رسانه ها، امسال این مبلغ ۵ برابر و در حدود ۶۰ میلیارد تومان افزایش داده شد.

وی تصریح کرد: امسال استان البرز ۹۷ درصد تحقق تعهدات خیرین را در حدود ۲۷ میلیارد داشته است که نسبت به استان های دیگر در بالاترین رتبه قرار دارد.

مدیرکل اداره کل نوسازی مدارس استان البرز افزود: مدیران اداره نوسازی در تلاش هستند تا در سال های آینده خیرین بیشتری را جذب کنند که باعث می شود فضای آموزشی در شرایط بهتری قرار بگیرد.

دلاوریان خاطرنشان کرد: از مسولان استانی از جمله نمایندگان، استاندار و آموزش و پرورش انتظار داریم با هم بسیج شوند تا با درخواست تخصیص اعتبارات ویژه استان از مدیریت سازمان برنامه و بودجه، اتفاقات خوبی درحوزه نوسازی مدارس بیافتد.

وی با بیان اینکه امسال ۱۵۰ کلاس درس نزدیک به ۵۴ پروژه نوسازی و تحویل آموزش وپرورش استان داده شده است، اظهار داشت: با این حال حدود ۷۰۰۰ کلاس دیگر درسطح استان نیاز به بازسازی دارند.

مدیرکل اداره کل نوسازی مدارس استان البرز ادامه داد: سالانه ۱۲ هزار به جمعیت دانش آموزی اضافه می شود که باید در حدود ۴۰۰ کلاس درس برای ورودی ها ساخته شود که این تعداد کلاس به اعتباری ۸۰ میلیاردی نیاز است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1223296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =