پرسنل و امکانات راهداری لرستان به حالت آماده‌باش هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان: با توجه به پیش بینی هواشناسی درخصوص وقوع برف و بوران تا ساعاتی دیگر، تمام نیروها و امکانات راهداری در سراسر محورهای استان در آماده‌باش قرار دارند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، عباس شرفی  گفت: براساس پیش بینی هواشناسی از امروز  جوی ناآرام، مه‌آلود و همراه با بارش باران و برف و رگبار شدید در سراسر استان خواهیم داشت تاکید می شود هموطنان، طی این مدت از سفر درمحورهای استان پرهیز نمایند و درصورت ضرورت، ضمن رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه حتما تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و جیره غذایی به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام نیروها و امکانات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برای مقابله با بحران بسیج شده است، افزود: در حال حاضر 22 اکیپ راهداری با تمام تجهیزات در راهدارخانه ها و محورهای مواصلاتی استان به صورت آماده‌باش و گشت‌زنی و نیروهای ستادی نیز در حال پشتیبانی هستند.

خدمات رسانی شبانه روزی نیروهای راهداری

مدیرکل رهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در روز و شب گذشته نیز شاهد بارش باران در محورهای استان بودیم و نیروهای راهداری و ستادی تا صبح امروز مشغول ریزش‌برداری و خدمت‌رسانی در محورها به‌ویژه محور پلدختر بودند.

وی از رسانه‌ها خواست نسبت به آگاه‌سازی مردم درخصوص رعایت نکات ایمنی با راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان همکاری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1223392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =