حبیبی: با امام پیمان خون بسته ایم/ در این 55 سال هیچ گونه انحرافی نداشته ایم

ایسنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه این حزب با امام خمینی (ره) پیمان خون بسته است، گفت:ما در این ۵۵ سال ثابت کرده‌ایم که در همان مسیری که امام(ره) ترسیم فرمودند حرکت کرده و هیچگونه انحرافی نداشته‌ایم.

دبیرکل، رئیس و اعضای دوره جدید شورای مرکزی و هیئت اجرایی حزب موتلفه اسلامی عصر امروز(دوشنبه) در سالروز اعدام انقلابی حسنعلی منصور نخست وزیر شاه (عامل تصویب قانون کاپیتولاسیون) موسوم به عملیات بدر که در سال ۱۳۴۴ توسط شهدای موتلفه اسلامی انجام گرفت، با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذاران جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

محمدنبی حبیبی در این مراسم با بیان اینکه ما بیعتی که تشکیلات موتلفه اسلامی ۵۵ سال پیش با امام(ره) بسته بود را امروز برای چند دهمین بار تکرار می‌کنیم، گفت: دوازدهمین کنگره حزب موتلفه اسلامی در یک ماه و نیم پیش تشکیل شد و کسانی که دربیعت امروز توفیق تشرف پیدا کردند، اکثرا اعضای شورای مرکزی جدید موتلفه اسلامی هستند.

وی افزود: ما مدعی هستیم که موتلفه اسلامی در ۵۵ سال پیش با امام(ره) پیمان خون بستند و دلیل صدق این ادعا آن است که حدود ۲ سال بیشتر از انعقاد این پیمان نگذشته بود که پایه گذاران تشکیلات موتلفه اسلامی در ۲۶ خرداد سال ۱۳۴۴ تصمیم گرفت برای ضربه شصت نشان دادن مسلمانان به رژیم شاه اقدام مسلحانه انجام دهد. بعد از این اقدام ۴ نفر از اعضای موتلفه اسلامی توسط رژیم شاه دستگیر شدند و سپس در پادگان حشمتیه به شهادت رسیدند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در این ۵۵ سال ثابت کرده ایم که در همان مسیری که امام(ره) ترسیم فرمودند حرکت کرده ایم و هیچگونه انحرافی نداشته ایم. موتلفه اسلامی به افق طولانی که امام(ره) در ملاقات مرحوم عسگراولادی ترسیم فرمودند مبنی بر اینکه هدف ما از این نهضت، اسلامی کردن ایران، اسلامی شدن جهان اسلام و جهانی شدن اسلام، اعتقاد کامل دارد. ما افقی که ایشان ترسیم کردند را با تمام وجود قبول داریم و سوال نمی‌کنیم که پیمودن این راه طولانی که بوسیله امام تعیین شده است، چقدر هزینه دارد.

حبیبی ادامه داد: موتلفه اسلامی ثابت کرده است که جز برای رضای خداوند متعال حتی هیچ اقدام سیاسی نمی‌کند. تمام افعال موتلفه اسلامی نشان می‌دهد راهی را که از ابتدا انتخاب کرده بعد از ۵۵ سال بدون هیچگونه زاویه‌ای ادامه داده است. ثبات قدم موتلفه علامت صدق پیمانی است که در ۵۵ سال پیش با امام بست. امروز انقلاب با همه مشکلاتی که برایش فراهم کردند و خواستند از ابتدا انقلاب را در نطفه خفه کنند و موفق نشدند با قوت ادامه خواهد داشت. دشمنان هر چند ماه یکبار وعده می‌دهند که انقلاب تمام‌شده است اما از این وعده ها ۴۰ سال است که می‌گذرد و این نشان می‌دهد که وعده امام(ره) تحقق پیدا خواهد کرد.

وی در پایان اظهار کرد: امام(ره) در ملاقات‌های خصوصی فرموده بودند که این انقلاب ماندنی است و به انقلاب جهانی حضرت امام زمان(عج) وصل خواهد شد.  امروز مردم مشکلات بسیاری دارند و برخی مسئولین خوب عمل نکردند و بعضا عده ای نیز در لباس مسئولیت خیانت کردند اما انقلاب ماندنی است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1224588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =