توزیع ۲۲۰۰ تن ذرت دامی کشف شده در سطح استان البرز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از توزیع ۲۲۰۰تن ذرت دامی کشف شده از سه کارخانه استان بین مرغداری های خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، علی اکبر مختاری در خصوص ذرت های دامی مصرف شده در بخش تولید بیان داشت: این کارخانجات تولیدی که با خرید ذرت های دامی وارده  شده به کشور با ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام به تبدیل به مواد اولیه برای تولید فرآورده های خوراکی می کردند توسط اداره کل بازرسی استان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی ادامه داد: به جهت خروج این نوع ذرت از شبکه توزیع دامی و ورود این نوع محصولات به منظور کاهش قیمت نهاده های دامی و تاثیر بر قیمت مرغ در سطح کشور شعبه هفتم تعزیرات حکومتی دستور بازگشت این نهاده را از طریق شبکه توزیعی مجاز خود از طریق اداره پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی صادر کرد .

این مسئول اضافه کرد: هنوز پیرامون اینکه استفاده از این ذرت در فرآورده های خوراکی انسانی محل ایراد باشد یا نباشد به جمع بندی نهایی کارشناسی موضوع نرسیده است بنابراین کل مواد اولیه این کارخانجات که قریب ۲۲۰۰ تن بوده توقیف شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز تصریح کرد: به جهت تراریخته بودن این محصولات چنانچه به مصرف انسانی میرسد الزاما واحد تولیدی بایست روی محصول قید تراریخته ذکر گردد که این اقدام توسط سه واحد تولیدی که تولید کننده یک برند معروف کشوری هستند درج نشده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1225521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =