گازرسانی به ۲۰۴ روستای لرستان در ۶ ماهه نخست سال جاری

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در تلاشیم طرح گازرسانی به ۱۲۶ صنایع و ۲۰۰ روستای استان لرستان را در دهه فجر به بهره برداری برسانیم .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، غلامرضا لطفعلیان در نشست خبری با رسانه ها در خرم آباد گفت: تاکنون عملیات گازرسانی به ۲۰۴ روستا انجام گرفته و هدف اصلی ما در شرکت ، گازرسانی به همه  نقاط شهر و روستاههای استان است.

وی افزود: به همه شهرهای استان بجز شهر شول آباد گازرسانی انجام شده که بعلت مسیر سخت و صعب العبور شول آباد قدری کار را با مشکل مواجه می کند.

طرح گازرسانی به شول آباد اجرایی میشود

مدیرعامل شرکت گاز لرستان  با بیان اینکه طرح گازرسانی به شول آباد اجرایی میشود اظهار داشت : هزینه انشعاب در شول آباد حدود ۱۸ میلیون تومان بود که براساس طراحی های مهندسی این مبلغ به ۱۶ میلیون تومان کاهش یافت.

لطفعلیان با اشاره طرحهای در دست افتتاح اظهار داشت: ۲۰۴ روستا در ۶ ماهه نخست سال جاری گازرسانی شدند و امیدواریم در دهه فجر ، گازرسانی به  ۱۲۶ صنایح و ۲۰۰ روستا را به بهره برداری برسانیم.

مدیرعامل گاز لرستان تصریح کرد: ضریب گازرسانی شهری در لرستان ۹۵ درصد و در روستاهها ۸۰ درصد می باشد و تاکنون ۹۰ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1226507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =