حسین انتظامی معتقد است که آقای محمدزاده برنامه‌های خوبی برای کیفی کردن فضای مطبوعات دارد و لذا همه ما باید کمک کنیم تا او بتواند در اجرای این برنامه‌ها موفق شود.

نماینده مدیران مسوول در هیات نظارت بر مطبوعات در گفتگو با خبر آنلاین ضمن تأکید بر روش‌های تعاملی می‌افزاید: «در این 3 جلسه‌ای که وی در هیأت نظارت بر مطبوعات شرکت کرده است، اعضای هیأت تصویر مثبتی از او دریافت کرده‌اند. او به جای برخورد سلبی به رفتار اقناعی و تعاملی باور دارد و تلاش می‌کند وحدت رویه را جایگزین برخوردهای تند یا گزینشی سازد.»

انتظامی ضمن اشاره به انتقادات گسترده مطبوعات از بی‌عدالتی در توزیع یارانه اظهار امیدواری کرد با تدبیر وزیر و معاون جدید مطبوعاتی رضایت‌مندی مطبوعات در این حوزه نیز افزایش یابد.

این عضو هیات نظارت بر مطبوعات، ضمن تشکر از دولت که خواسته مطبوعات در تجدیدنظر در معاونت مطبوعاتی را اجابت کرده است به تماس‌های متعدد دست‌اندرکاران نشریات کشور در هفته‌های گذشته اشاره می‌کند و می‌گوید: «به مسئولان وزارت ارشاد نیز عرض کرده‌ام که جامعه مطبوعات به سیاست و فرد جدید امیدوارند و انشاءالله این اقدام به اصلاح رابطه متقابل دولت و رسانه‌ها نیز بینجامد.»

52

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =