نماینده لیگ‌برتری فوتبال بانوان آذربایجان‌غربی از دیدار با نماینده بم انصراف داد

مدیر تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان‌غربی از انصراف این تیم برای دیدار با شهرداری بم صدرنشین کنونی لیگ برتر فوتبال بانوان بدلیل مشکلات مالی خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، تیم همیاری از دیدار با شهرداری بم انصراف داد.

کریم علیزاده مدیر تیم همیاری ارومیه در گفت‌وگو با مرجع اخبار فوتبال و فوتسال زنان در خصوص علت انصراف این دیدار گفت: علت اصلی این انصراف مشکلات مالی است و بحث برد و باخت مطرح نیست.همچنین اگر ما به بم می رفتیم بازی سه شنبه مقابل ذوب آهن را از دست می دادیم درحالیکه هدف ما کسب امتیاز بازی با ذوب‌آهن است.

علیزاده در ادامه گفت: ۱۰ روز است که مدیریت این تیم به من واگذار شده و سعی کردم در این مدت مشکلات را حل کنم، در ابتدای ورود مقداری از مبالغ قرارداد بچه ها را واریز کردیم؛ قبل بازی اصفهان و قبل از تعطیلات هم پرداختی خواهیم داشت و هدف این کار بالا بردن روحیه تیم است.
وی اظهار کرد: استاندار آذربایجان‌غربی کمک های بسیار زیادی به ما کردند و مدیر عامل سازمان نیز عنایت ویژه ای به تیم داشتند ولی ما از سایر مسئولین هم این انتظار را داریم.
مدیر تیم همیاری در خاتمه افزود: واقعا دست تنها هستم و برای نگه داشتن این تیم نیاز به توجه مسئولان استان به این تیم داریم خصوصا اداره کل ورزش و جوانان عنایت ویژه ای در این زمینه داشته باشد.

گفتنی است تیم همیاری آذربایجان‌غربی هر ساله بدلیل مشکلات مالی در یک یا ۲ بازی لیگ برتر شرکت نمی‌کند و مجبور به پذیرش باخت فنی می‌کند اتفاقی که البته برای سایر تیم‌ها نیز هر از چند گاهی رخ می‌دهد.

​۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =