وقوع چندین حادثه سقوط در آب پس از بازگشایی زاینده‌رود/ توصیه‌های آتش‌نشانی به مردم اصفهان

مهر نوشت: مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:در ساعت ۱۷ و ۴۳ دقیقه امروز خودروی زانتیا به داخل زاینده رود در منطقه ناژوان سقوط کرد که تمام سرنشینان آن نجات پیدا کردند.

محسن گلابی اظهار داشت: در ساعت ۱۷ و ۴۳ دقیقه امروز خودروی زانتیا به داخل زاینده رود در منطقه پارک سواحلی ناژوان سقوط کرد  که خوشبختانه سرنشینان خودرو نجات یافتند و تا ساعاتی دیگر نیز خودروی مذکور از آب خارج خواهد شد.

وی بیان داشت: همچنین در  منطقه پل آذر اصفهان نیز شاهد لیز خوردن و فرو رفتن چندین نفر در آب زاینده رود بودیم که همان لحظه با کمک نیروهای امدادی از آب خارج شدند.

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام کرد: امروز همچنین در میدان انقلاب نیز  افرادی در محاصره آب گرفتار شدند که با کمک نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی اصفهان نجات یافتند.

وی با اظهار اینکه تمام این حوادث در اثر عدم توجه به مسایل ایمنی در هنگام شادی کردن برای بازگشایی زاینده رود  رخ داده است، ابراز داشت: اکیپ‌های ۱۱، ۹،‌ هشت، یک و پنج آتش نشانی در حاشیه رودخانه زاینده رود در حالت گشت‌زنی هستند اما توصیه می کنیم که همشهریان از ورود به داخل بستر رودخانه زاینده رود خودداری کنند تا با توجه به تاریکی هوا و احتمال  سرریز شدن آبدر برخی نقاط رودخانه دچار حادثه نشوند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
    3 1
    بیچاره ها چی کشیدن که اینجوری ذوق میکنن :)