۰ نفر
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
ساماندهی ۳۰۰ دست‌فروش پایانه آزادی

روز گذشته با همکاری شهرداری منطقه ۵، داستان غرب تهران و نیروی انتظامی بساط گستران پایانه آزادی ساماندهی شدند.

به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا تحصیلی با اشاره به این که کلیه دستفروشان با حفظ کامل کرامت انسانی ساماندهی شده اند، اظهار داشت:  اجرای این طرح سبب شد تا هم بساط گستران در محیطی آرام و فاقد تشنج به شغل خود ادامه دهند و هم شهروندان از نظم به وجود آمده، اظهار رعایت کنند.

وی با بیان این که در انجام این طرح همکاری خوب بساط گستران بسیار موثر بوده، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در سایر نقاط شهر تهران نیز این طرح را اجرایی کنیم.

علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۵ نیز، با یادآوری این که نگاه شهرداری به دستفروشان، عاری از برخوردهای قهری است از استقرار و ساماندهی بساط گستران واجد شرایط در محدوده پایانه آزادی خبر داد. 

رضا سعید رضایی رئیس اداره ساماندهی منطقه نیز در تشریح اجرای طرح ساماندهی بساط گستران  گفت : پایانه آزادی شاهراه ورودی غرب تهران است و با توجه به ایجاد مشکلات تردد در معابر عمومی، بروز آسیب های اجتماعی، مختل شدن کارکرد خطوط بی آر تی و وسایل نقلیه، طرح ساماندهی بساط گستران اجرا شد تا  امکان تسهیل تردد شهروندان فراهم شود.   

وی افزود: براساس تشخیص خسروآبادی شهردار منطقه و طی مطالعات، بررسی میدانی و تحقیقات سه ماهه، زیرساخت های لازم برای پالایش و ساماندهی بساط گستران با ثبت نام دوهفته ای دستفروشان و دو هفته پالایش و احراز صلاحیت آنان، اخذ حکم قضایی و ایجاد غرفه های مناسب سازی شده و مسقف، در روز هشتم بهمن ماه ۹۷ موفق شدیم تا با همکاری دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۵ و نیروی انتظامی، کارت بساط گستران ثبت نام و احراز صلاحیت شده را توزیع و آن ها را در محل های تعیین شده مستقر کنیم.   

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =