اجرای طرح «گالری-شهر» و «گالری-جاده» طی دهه فجر در زنجان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با اشاره به اجرای طرح "گالری-شهر و گالری-جاده" در راستای فضاسازی شهرها و جاده های استان زنجان در دهه فجر، گفت: بردها و تابلوهای شهری و جاده ای استان برای نصب المان ها و تصاویر دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده خواهد شد تا تمامی شهرها و جاده های استان همچون گالری و نمایشگاه، نشان دهنده اقدامات انجام شده طی چهل سال اخیر در زنجان باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهرداد سلطانی در نشست استاندار زنجان با فرمانداران و مدیران استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با بیان اینکه از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرداری ها و دهیاری ها در آذین بندی شهرها و روستاهای استان طی دهه فجر استفاده خواهد شد، افزود: دستگاه های اجرایی همچون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تامین تصاویر و المان های تاریخی و دیدنی استان زنجان به شهروندان و گردشگران مشارکت خواهند داشت و از ظرفیت های مردمی نیز در این راستا استفاده می شود.
این مقام مسئول، با تاکید بر ضرورت فضاسازی مناسب در شهرها و روستاها در ایام دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر امسال که با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقارن یافته است باید به بهترین شکل و با فضاسازی مناسب شهری و روستایی گرامی داشته شود.
معاون عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: تمامی ادارات استان نسبت به آذین بندی ضلع مُشرف به خیابان و معابر عمومی در ادارات خود اقدام خواهند کرد.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاه جامع دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان زنجان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تمامی دستگاه های اجرایی، دستاوردهای چهل ساله خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =