۱ نفر
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
 از خطری دیگر جلوگیری کنیم!

سیل آمد و بعد از آن شاهد تلاش بی وقفه پرسنل شهرداری خرم اباد .و دیگر نهادها در کنار مردم بودیم و در پاکسازی منازل مردم نقش چشمگیری داشتند که باید به انها خداقوت گفت.

طرح احداث خیابان ساحلی جهادگران جنب صخره ای که قرار بود به پهناورترین آبشار!!  تبدیل شود که کار زیرسازی ان انجام شده بود بعلت نبود دیوار حفاظتی در جریان سیل اخیر تخریب شد و باعث تخریب خیابان و  هدایت هزاران متر مکعب خاک به داخل شهر شد!!

احداث دیوار حفاظتی از سال ۹۶ اغاز شد و اجرای فوندانسیون ان نیز انجام گرفته بود و اماده ساخت دیوار بوده که اگر این دیوار تکمیل می گردید هم خیابان طراحی شده به مرحله اسفالت می رسید هم از ورود این حجم خاک به شهر قطعا جلوگیری می شد اما متاسفانه این طرح مهم که می بایست در اولویت خدمات رسانی به مردم قرار گیرد بر اثر سهل انگاری چندی پیش تعطیل گردید !

ضرورت اولویت بندی پروژه های شهرداری

شهرداری میبایست با توجه به وضعیت مالی پروژه ها رو اولویت بندی نماید و بررسی کند کدام پروژه را به سرانجام برساند ? و کدام طرح جز اولویت ها هستند?

  بهرحال با احداث دیوار حفاظتی می توان از تخریب بیشتر این خیابان که بازهم  در معرض تخریب است و هدایت هزاران متر مکعب گل و لای دیگر به داخل شهر جلوگیری نماییم.

امیدواریم شهردار خرم اباد در این رابطه با جدیت ورود کند تا از خطری دیگر جلوگیری شود.

* فعال رسانه‌ای

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =