اجرای بیش از ۱۷ هزار برنامه هم‌زمان با چهلّمین سال پیروزی انقلاب در آذربایجان‌غربی/ سرود ۴۰۰ نفره آغازگر برنامه‌های دهه فجر امسال

برنامه‌های چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی با اجرای سرود ۴۰۰نفره آغاز می ‌شود و تا پایان این ایام، بیش از ۱۷هزار برنامه اجرا و برگزار خواهدشد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محسن شکرنیا رییس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان با اعلام اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال با رژه موتورسواران و اجرای سرود ۴۰۰ نفری آغاز خواهدشد گفت: برای گرامیداشت هرچه بهتر برنامه‌های امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۳ کارگروه تخصصی و ۲۳ کارگروه اجرایی در استان تشکیل و برای این منظور ۱۷۶۴۵ برنامه از جمله ۵۰ برنامه شاخص پیش‌بینی شده است.

سازمان تبلیغات اسلامی

وی اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر امسال، ۲۰۰۰ طرح و پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهدشد که ۷۱۹ مورد آن در روز ۱۲ بهمن خواهدبود.

وی به برنامه‌های شاخص چهلّمین سال پیروزی انقلاب در استان اشاره و افزود: تجلیل از ۴۰ خانواده شهدای انقلاب و مدافع حرم، تجلیل از ۴۰ غنچه انقلاب، اعزام ۴۰ گروه جهادی به مناطق محروم و روستاهای مرزی برای ارائه خدمات، رژه موتورسواران و اجرای موزیک رزم‌نوازان و سرود ۴۰۰ نفری، نواختن ناقوس کلیساها، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در ۱۸ بهمن در پارک جنگلی و اهداء جهیزیه به ۲۰۰ زوج تحت پوشش کمیته امداد از مهم‌ترین برنامه‌های ایام دهه فجر خواهد بود.

اجرای ۴۵ برنامه شاخص توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد

حجت الاسلام بیگی مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی در مورد برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان و با اشاره به نقش مساجد در هدایت جوانان گفت: در راستای تبیین مواضع انقلاب ویژه برنامه های دهه فجر در کانونهای مساجد استان از تابستان آغاز شده و تا پایان دهه فجر نیز در قالب ۵۰۳۴ برنامه از جمله ۴۵برنامه شاخص اجرا می شود.

کانون فرهنگی مساجد

وی در مورد برنامه‌های کانونهای مساجد استان در ایام دهه فجر اظهار کرد: اجرای گروه سرود سراسری ۴۰۰نفره در لحظه ورود حضرت امام در میدان انقلاب ارومیه، تجلیل از ۴۰ خانواده مدافع حرم ارومیه ،تجلیل از غنچه های باغ انقلاب در قالب ۴ برنامه، برگزاری مسابقه بازی های رایانه ای در ۷ شهرستان، اجرای سرودهای انقلابی در ۹۰۰ کانون مساجد استان، نشست روشنگری و بصیرت افزایی انقلاب در ۱۰ شهرستان، ، آغاز اجرای طرح ارائه خدمات بیمه تکمیلی روستایی و عشایری با همکاری بنیاد برکت، افتتاح ۴۰ کانون و کتابخانه در استان و اهدای بیش از ۵ هزار کتاب به ۱۵۶ مسجد استان از برنامه‌های دهه فجر استان خواهدبود.

بیگی با بیان اینکه ۶۷۰۰۰ نفر از اعضای کانون های مساجد در سایت بچه های مسجد ثبت نام کردند اظهار کرد: هم‌اکنون استان آذربایجان‌غربی از استان‌های برتر کشور در این خصوص است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1227733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =