فیلمبرداری بیست و سومین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند اواخر سال 2011 آغاز و نوامبر 2012 اکران می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، به دنبال رفع مشکلات مالی استودیو مترو گلدوین مه‌یر، تهیه‌کنندگان این پروژه بالاخره به آغاز تولید فیلم جدید مامور 007 چراغ سبز نشان دادند.

تولید جیمز باند 23 با بازی دانیل کریگ به نقش اصلی، آوریل پیش زمانی به حالت تعویق درآمد که پیشنهاد فروش مترو گلدوین مه‌یر برای حل مشکلات مالی و جلوگیری از ورشکستگی مطرح شد.

اما استودیوی افسانه‌ای هالیوود که در کاتالوگ خود مجموعه‌های سینمایی موفق مانند جیمز باند همین طور «پلنگ صورتی» و «راکی» دارد، اعلام کرد به دنبال امضای یک قرارداد جدید درمورد پرداخت بدهی‌های خود اکنون می‌تواند جیمز باند را به سینماها برگرداند.

جیمز باند یکی از پرفروشترین مجموعه‌های سینمایی تاریخ سینماست و تا پیش از این ستاره‌هایی چون شان کانری و راجر مور به نقش مامور 007 ظاهر شده‌اند.

فیلم جدید این مجموعه را که فعلا «باند 23» نام دارد، سام مندس فیلمساز بریتانیایی کارگردانی می‌کند.

مایکل ویلسن و باربارا بروکولی روسای شرکت ایان پروداکشنز که حقوق ساخت جیمز باند را در اختیار دارند و گری باربر و راجر برنبوم از MGM در بیانیه‌ای اعلام کردند: «تولید فیلم جدید اواخر سال 2011 آغاز می‌شود و 9 نوامبر 2012 در سطح جهانی به نمایش درمی‌آید.»

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: «دانیل کریگ بار دیگر نقش مامور مخفی بریتانیایی افسانه‌ای را بازی می‌کند و سام مندس این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای از نیل پرویس، رابرت وید و جان لوگان کارگردانی خواهد کرد.»

کریگ در «ذره‌ای آرامش» و «کازینو رویال» دو فیلم قبلی جیمز باند هم بازی کرد که در دنیا حدود 2/1 میلیارد دلار فروش داشتند.    

آرشیو مترو گلدوین‌ مه‌یر که به خاطر لوگوی معروف خود - که یک شیر غران را نشان می‌‌دهد - شهرت دارد، شامل بیش از چهار هزار عنوان فیلم است.

خبرگزاری فرانسه / 12 ژانویه

54

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =