مراسم رونمایی از نسخه‌های جدید نرم‌افزار حسابداری و فروشگاهی دشت همکاران سیستم

نرم افزار دشت همکاران سیستم محصول ویژه خرده فروشی واصناف است که توسط شرکت سپیدارسیستم آسیا از شرکتهای تخصصی گروه همکاران سیستم ارائه و خدمات داده می شود. در این مراسم محصولات تخصصی دشت در حوزه های سوپرمارکت ، آرایشی وبهداشتی و پوشاک، در کنار محصولات قبلی عمومی ، طلافروشی و املاک رونمایی شد.

سپیدار سیستم از سال 91 محصول دشت همکاران سیستم را برای اولین باربه بازار عرضه کرد وتاکنون بیش از 20000مشتری فعال درحوزه خرده فروشی و بیش از 46000 مشتری و 100000کاربر فعال برای محصول سپیدار همکاران سیستم در حوزه شرکت‌های کوچک تا متوسط دارد.

توسعه محصول دشت با ورود به حوزه های تخصصی بیشتر و اضافه کردن تکنولوژی های هوش مصنوعی وداده کاوی توسعه پیدا خواهد کرد. همچنین ارتقای تجربه ورابط کاربری نیز ازمواردی است که در نسخه جدید دشت به نمایش گذاشته شد.

ایمن پور همکاران سیستم

شرکت همکاران سیستم به عنوان بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری بخش خصوصی ارائه‌دهنده‌ی راهکارهای نرم افزاری برای کسب‌وکارهای بزرگ و متوسط (ERP)، کوچک و سازمان‌های دولتی طی مراسمی از نسخه جدید نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت رونمایی کرد.

همکاران سیستم در سال 90 تصمیم به ورود به بازار خرده فروشی گرفت و سال 91 با ارائه نسخه اول نرم افزار دشت همکاران سیستم رسماً وارد این بازار گردید. این نرم افزار حسابداری فروشگاهی در چند نسخه مختلف برای فروشگاه‌هایی با کسب و کارهای گوناگون طراحی و تولید شده است این در حالی است که نسخه اولیه دشت تا به امروز به صورت یکسان و عمومی برای تمامی اصناف عرضه شده بود.

در طی مراسم رونمایی، نسخه‌های جدید نرم افزار دشت همکاران سیستم که با محوریت صنفی سازی عرضه شده است برای ” صنف پوشاک و کیف و کفش”، “صنف لوازم آرایشی و بهداشتی”   و “صنف سوپر مارکت و مواد غذایی”  و همچنین نسخه عمومی در سطح های پایه و استاندارد و پیشرفته معرفی شد. لازم به ذکر است نسخه عمومی و تخصصی اصناف نرم افزار دشت همکاران سیستم در سطوح مختلف، پاسخگوی تمامی نیازهای فروشگاه‌ها است.

محمد عزیزاللهی عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی مدیرعامل شرکت همکاران سیستم در امور مشتریان، در طی مراسم ضمن اشاره به ۱۳۵۰ نیروی انسانی متخصص که در همکاران سیستم فعالیت می‌کنند، اعلام کرد:

بیش از ۵۰ درصد شرکت‌های برتر کشور و شرکت‌های عضو بورس از مشتریان همکاران سیستم هستند و سهمی 30 درصدی در صنعت قطعه سازی، 60 درصدی در صنعت سیمان، 50 درصدی در صنعت پتروشیمی و 60 درصدی در صنعت کاشی داریم. ضمن اینکه ما اولین شرکت نرم‌افزاری هستیم که وارد حوزه بورس شدیم.

همچنین به تصمیم این شرکت درباره ورود به بازار خرده‌فروشی در سال ۹۰ اشاره و تاکید کرد که بعد از مدت‌ها تحقیق، پژوهش و تلاش توانسته‌اند تا نسخه مورد نیاز فروشگاه‌داران در این فروشگاه‌ها را عرضه نمایند.

نرم افزار دشت همکاران سیستم

عزیزاللهی به ۲۷ شرکت تحت لیسانس، 21 شرکت ناحیه‌ای و ۸ شرکت تخصصی اشاره کرد که با وظایف مشخص خود وارد بازار شده‌اند: «شرکت سپیدار سیستم آسیا یکی از همین شرکت‌های تخصصی است که بازار شرکت‌های کوچک را با محصول سپیدار همکاران سیستم و بازار اصناف و فرشگاه‌ها را با محصول دشت همکاران سیستم نشانه گرفته است

در ادامه مراسم امیر ایمن پور مدیر کسب و کار نرم افزار دشت در ارائه خود به معرفی امکانات و ویژگی‌های خاص نسخه‌های جدید نرم افزار دشت پرداخت. ایشان در ابتدای ارائه خود از تغییرات گسترده‌ای که برای بهبود تجربه کاربری(UX) و رابط کاربری (UI) نرم افزار دشت صورت گرفته است سخن گفت.

ایمن پور به ویژگی مدیریت هوشمند فروشگاه در این نرم افزار اشاره کرد که با توجه به وضعیت کسب و کار برای مدیریت هر چه بهتر فروشگاه، پیشنهاداتی را به مدیر فروشگاه ارائه می‌دهد. مدیریت هوشمند ابزاری برای اطلاع رسانی‌های زمانی چکها، اقساط و همچنین مدیریت هوشمندانه کالاهای پر مصرف، پرفروش و پرسود و… به فروشگاه‌داران است.

نرم افزار دشت

وی مدیریت هزینه‌ها، الزامات قانونی، تنوع فعالیت‌ها، حجم زیاد فاکتورها و مدیریت کردن موجودی‌ها را از موارد چالشی صاحبان اصناف می‌داند و باور دارد که نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت بر اساس همین چالش‌ها طراحی و عرضه شده تا بتواند بهترین راهکار را  ارائه کند. همچنین ایشان در ادامه افزود:

تکنولوژی می‌تواند تاثیرات مثبتی بر توسعه بازار خرده فروشی از جمله ارتباط آنلاین، صندوق‌های نوین، گزارش گیری و داده‌کاوی و هوش مصنوعی و… بگذارد و ما در آینده قصد داریم تا بتوانیم نرم افزار دشت را برای همه اصناف‌ها به صورت تخصصی طراحی و تولید کنیم.

نرم افزار دشت همکاران سیستم


در انتهای مراسم نیز غرفه‌های نمایشگاهی برپا شده بود که افراد مدعو می‌توانستند از نزدیک با امکانات و کارکردهای نسخه‌های جدید دشت از نزدیک آشنا شوند که با استقبال مناسبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس وب سایت شرکت سپیدار سیستم آسیا مراجعه نمایید

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1228242