۲۲ هزار افتتاحیه و ۴۰ هزار کلنگ زنی در چهلمین سالگرد انقلاب

باشگاه خبرنگاران نوشت: عملیات اجرایی ۴۰ هزار پروژه عمرانی زود بازده و کم هزینه در مناطق محروم با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و فرماندهی کل سپاه، برگزار شد.

مهدی جمالی نژاد معاون عمران، توسعه شهری و روستایی وزارت کشور، در حاشیه شروع عملیات اجرایی ۴۰ هزار پروژه عمرانی زود بازده کم هزینه در مناطق محروم و کم برخوردار، گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در کنار افتتاح بیش از ۲۲ هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان و ۷۸۸۰ پروژه عمرانی و خدماتی در سطح روستاهای کشور، سرعت قطار پروژه‌های عمرانی نه تنها کم نشده بلکه با شروع بیش از ۴۰ هزار پروژه عمرانی کم هزینه و زودبازده با تمرکز بر حوزه‌های زیرساختی آب، اشتغال و مسکن محرومین، ریل گذاری و شتاب بیشتری یافت.


وی در این مراسم که همراهی استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس دنبال شد، افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری در کمک به عمران و آبادانی روستاهای کشور و با استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت‌های مردمی و استفاده از قابلیت‌های جوانان پرتلاش و جهادگر و تقویت فرهنگ کار و تلاش در سطح جامعه، این ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدای عمرانی با ۲۸ عنوان در عرصه‌های کشاورزی، آب و فاضلاب، سلامت و بهداشت، آموزش، فرهنگی، ورزشی و... در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.


گفتنی است؛ کلنگ زنی پروژه‌های جدید در حالی انجام شد که در دهه فجر امسال بیش از ۲۲ هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان مشتمل بر ۷۸۸۰ پروژه عمرانی و خدماتی توسط دهیاری‌ها در مناطق روستائی افتتاح می‌شود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1228368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =