۰ نفر
۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۶

نشریه الکترونیک آمریکایی پلیتیکس‌دیلی در گزارشی تصریح کرد: جولیان آسانژ، بنیان‌گذار ویکی‌لیکس نه یک فراری مرتبط با مسائل سیاسی بلکه یک مجرم متجاوز به عنف است.

به گزارش شبکه ایران، نشریه الکترونیک آمریکایی پلیتیکس‌دیلی در گزارشی به قلم "سارا وایلدمن" نوشت: جولیان آسانژ، بنیان‌گذار ویکی‌لیکس نه یک فراری مرتبط با مسائل سیاسی بلکه یک مجرم متجاوز به عنف است.

آسانژ متهم است که دو زن را به کارهایی وادار کرده است که به هیچ وجه تمایلی به آن نداشته‌اند و نباید تصور کرد که کسی به خاطر مسئله انتشار اسناد موسوم به اسناد محرمانه وزارت خارجه آمریکا، وی را تحت پیگرد قرار داده است اما آسانژ دوست دارد که تصور شود این اتهامات، اتهاماتی غیرواقعی است که غرب یا کاخ سفید برای انتقام گرفتن از او به وی وارد کرده‌اند.

وایلدمن افزود: حتی اگر پذیرفته شود که آسانژ توانسته آمار واقعی کشتارهای شهروندان غیرنظامی را هم فاش کند، این بدان معنا نیست که نباید به خاطر تجاوز به عنف تحت پیگرد قرار گیرد. آسانژ حق ندارد خود را فراتر از قانون بداند.

این نویسنده آمریکایی با ذکر مثالی از رییس‌جمهور سابق رژیم صهیونیستی که به‌ خاطر تجاوز به دو تن از همکارانش و تلاش برای تجاوز به یک همکار دیگر محاکمه و مجرم شناخته شد، تصریح کرد: مردانی همچون آسانژ و کاتساو احساس می‌کنند هر کاری بکنند دست کسی به آنها نمی‌رسد. کاتساو هم مدعی شد که مورد هجمه رسانه‌ها قرار گرفته است.16146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
    0 0
    درسته متهم به تجاوزه. ولي پته خيليها را ريخته رو اب . اينطور نيست . واقعيت تلخ است
  • بدون نام DE ۱۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
    0 0
    او بازیگر نقشی از یک سناریوست
  • مبارز IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
    0 0
    غرب از این عروسکها که بازی در می آورند تا حواس مردم از لیبی و بحرین و یمن و...به جای دیگر معطوف شود زیاد دارد