بهروز شعیبی با «روایت ناتمام» به تلویزیون می‌آید

ایسنا نوشت: سریالی با موضوع اقتصاد مقاومتی به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی سعید پروینی و سیدمرتضی فاطمی تولید خواهد شد.

سیمای مرکز استان‌ها که در تدارک ساخت چندین سریال جدید با حضور کارگردانان شناخته شده سینما و تلویزیون است، به‌تازگی خبر ساخت سریال «روایت ناتمام» به کارگردانی بهروز شعیبی را اعلام کرده است.

 بهروز شعیبی پس از سریال «پرده‌نشین» در تلویزیون، این روزها در تدارک ساخت سریال «روایت ناتمام» است که متن آن به‌تازگی به اتمام رسیده است. سیدعباس فاطمی، رییس مرکز سیمای استان‌ها از تصویب سریال پوران درخشنده برای ساخت در مرکز سیمای استان‌ها خبر داد.

او درباره جزئیات «روایت ناتمام» به کارگردانی بهروز شعیبی گفت: «این سریال که متن آن به اتمام رسیده است، در حال حاضر مشکل اسپانسر دارد و با توجه به اینکه باید حتما ۵۰ درصد بودجه سریال‌ها از نهادهای بیرونی و استان‌ها تامین شود، هنوز این اتفاق نیفتاده است. این مجموعه حدود ۳۰ قسمت با موضوع اقتصاد مقاومتی است و نگاهی تاریخی به ۱۳۰ سال قبل دارد. همچنین قحطی‌های ۱۰۰ سال قبل و بیکاری‌ها را که ایشان مدیریت کردند، از تحریم خرید کالای خارجی و تبلیغ کالای ایرانی تا موارد دیگر قصه این سریال خواهد بود. این سریال قرار است به تهیه‌کنندگی سعید پروینی و سید مرتضی فاطمی تولید شود.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1229000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =