۳۳ روستای بیله‌سوار از گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: در نیمه اول سال جاری نیز ۳۳ روستای این شهرستان با ۷۵۰ خانوار روستایی و عشایری و با صرف ۴۵میلیارد ریال اعتبار از گاز بهره مند شده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، همزمان با گرامیداشت دهه فجر و با حضور استاندار اردبیل ۵۱ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بیله سوار مغان به بهره بردای رسید.

این طرح ها با هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده و شامل پروژه هایی در حوزه های عمرانی، اشتغالزایی، خدماتی و زیرساختی و اقتصاد مقاومتی است.

از مهم ترین پروژه های افتتاحی در شهرستان بیله سوار مغان گازرسانی به ۲۱ روستا و قشلاق شهرستان بیله سوار با هزینه ۴۹ میلیارد ریال بود که به گفته فرماندار این شهرستان ۴۱۰ خانوار روستایی را زیر پوشش قرار می دهد.

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در جریان سفر به بیله سوار مغان با اشاره به نقش این شهرستان در تبادل مرزی و نیز تردد گردشگران خارجی گفت: گمرک و پایانه مرزی بیله سوار در توسعه مبادلات تجاری و نیز گردشگران سلامت نقش مهمی دارد.

وی به فعالیت شبانه روزی این گمرک اشاره کرد و افزود: مجوز استخدام نیروی انسانی برای این گمرک از طریق سازمان اداری و استخدامی پیگیری می شود تا کمبود نیرو در آن از طریق قانونی رفع شود.

بهنامجو ادامه داد: در سفر روز سه شنبه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور به استان اردبیل این موضوع مطرح و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

استاندار اردبیل در این سفر با خانواده شهید جعفر خان بابایی از شهدای انقلاب اسلامی بیله سوار دیدار و در نشست با تعدادی از کشاورزان این شهرستان که درخواست امهال تسهیلات بانکی را داشتند، به گفت و گو پرداخت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1229186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =