مجتمع اقامتی سنتی شاسوسا در کاشان به بهره برداری رسید

مهر نوشت: مجتمع اقامتی سنتی شاسوسا در کاشان توسط رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

مجتمع اقامتی سنتی شاسوسا در کاشان توسط رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از طریق ویدئو کنفرانس  به بهره برداری رسید.

این طرح جزو ۵۲۷ پروژه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بود که به صورت ویدئو کنفرانس توسط علی اصغر مونسان همزمان به بهره برداری رسید.

بر این اساس با دستور مونسان، مجتمع اقامتی سنتی شاسوسا کاشان با حضور مدیرکل اداره میراث فرهنگی استان اصفهان، رئیس اداره میراث کاشان و معاون فرهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استانداری اصفهان به بهره برداری رسید.

این مجتمع اقامتی در ۶۰۰ متر زمین و ۸۰۰ متر زیربنا و ۱۲ اتاق و ۴۰ تخت به بهره برداری رسید و جزء اقامتگاه های درجه یک میراث فرهنگی به شمار می رود که با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

سهم استان اصفهان از ۵۲۷ پروژه سازمان میراث فرهنگی ۵۷ پروژه بود که با محوریت افتتاح اقامتگاه سنتی شاسوسا در شهرستان کاشان برگزار شد.

 پیش از افتتاح این پروژه ۱۴ پروژه عمرانی منطقه قمصر کاشان با حضور معاون عمرانی استانداری استان اصفهان و فرماندار شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1229654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =