اجرای بیش از ۳۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی در چهارمحال‌وبختیاری با آغاز برنامه تحول نظام سلامت در دستور کار قرار گرفت

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح تحول نظام سلامت ۳۰۰ پروژه در دستور کار قرار گرفته است که ۷۰ در صد آنها به بهره برداری رسیده و مابقی تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، دکتر حمید رئیسی با بیان اینکه چهره خدمات در حوزه سلامت با اجرای برنامه تحول نظام سلامت بکلی متحول گردید افزود: تا پایان دولت ۱۰۰ درصد پروژه های مذکور در استان به بهره برداری می رسند.
وی ادامه داد: بطور کلی می توان گفت صد در صد ساختمان های مراکز بهداشتی استان بهسازی و نوسازی و به طور کامل به تجهیزات و امکنات جدید و استاندارد مجهز شدند.
وی در مقایسه امکانات و زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در سالهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن گفت: تعداد مراکز بهداشتی و درمانی استان از ۱۴۵ باب در سال ۵۷ به ۴۶۷ باب در سال جاری رسیده است.
دکتر رئیسی در ادامه به بهسازی و توسعه بیمارستان های استان بویژه بیمارستان های سید الشهداء ‌لردگان و ساختمان جدید بیمارستان ولی عصر (عج) بروجن طی سال های اخیر اشاره داشت و افزود: بیمارستان بروجن در مراحل پایانی است و به زودی تکمیل و به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل می شود.
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1229806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =