وزیر علوم: ایران رتبه ۱۶ تولید علم در دنیا را دارد

وزیرعلوم،تحقیقات و فن آوری در همدان گفت: درچهل سال اخیر ایران اسلامی در همه حوزه ها، پیشرفت های زیادی داشته، اما در حوزه علمی وفن آوری پیشرفت ها بسیار چشمگیرتر بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از نهاوند ؛ دکتر منصور غلامی که به همدان سفر کرده است در مراسم افتتاحیه ساختمان دانشگاه دولتی نهاوند گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز رتبه ۱۶ تولید علم در دنیا را دارد، خاطرنشان کرد: ۱۹۲ مرکز رشد و ۴۳ پارک علم و فن آوری درکشور فعال است.

وزیر علوم، برنامه دولت در حوزه دانشگاهها را تبدیل دانش به ثروت وفن آوری دانست و تاکید کرد: باید تولیدات علمی و پژوهشی در اختیار جامعه و نیازهای کشور قرار گیرد.

استاندار همدان نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: توسعه شهرستان نهاوند موردتوجه دولت تدبیر و امید است وتنها در سه ماه اخیر، سه وزیر و یک معاون رئیس جمهور به این شهرستان سفر کرده اند.

سید سعید شاهرخی با اعلام اینکه کارهای بزرگی در نهاوند انجام شد و یا درحال انجام است، اظهار داشت: نمونه های عینی آن توسعه آموزش عالی و گردشگری شهرستان، آغاز عملیات اجرایی سد گرین و چهارخطه کردن محورنهاوند، فیروزان وکنگاور در این ایام است

استاندار همدان، مقاومت، آزادگی و شجاعت مردم شهرستان نهاوند، بالاخص گروه انقلابی ابوذر نهاوند که در تاریخ به نیکی ثبت شده است را برای این منطقه افتخار آمیز دانست و تصریح کرد: مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری را با حضور با شکوه خود رقم خواهند زد.

لازم به ذکر است، در این سفر به جزء دانشگاه دولتی نهاوند که توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، افتتاح شد، مهندس شاهرخی استاندار همدان کلینیک تخصصی حضرت امام خمینی (ره) را با اعتبار ۴ میلیاردتومان افتتاح کرد.

این کلینیک تخصصی و مجهز با بیش از ۴۲ متخصص در تمامی رشته، با ۱۶۰۰ متر زیربنا در سه طبقه تکمیل و از امروز رسما افتتاح و به بهره برداری رسید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1230587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =