افزایش ۱۷ درصدی تولید در لرستان/ تفیض اختیارات واردات کالاها و تجهیزات به استان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در جمع خبرنگاران از افزایش ۱۷ درصدی آمار تولید در این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمدرضا صفی‌خانی گفت : از ابتدای سال افزایش ۱۷ درصدی تولید در لرستان را شاهد هستیم و تحقق این امر در گرو تلاش‌های بی‌شائبه صنعتگران و تولیدکنندگان لرستانی و اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: در بحث تامین مواد اولیه در ابتدای سال اتفاقات غیرمنتظره‌ای افتاد و در ۵ ماه اول با مشکلات زیادی روبرو بودیم اما موانع به مرور زمان برطرف شده و از یک گذشته با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت تمام اختیارات واردات کالاها و تجهیزات به استان‌ها تفیض شده است.

روزانه شاهد بررسی پرونده‌ها و تعیین تکلیف آنها هستیم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در همین راستا کارگروهی تشکیل شده و روزانه شاهد بررسی پرونده‌ها و تعیین تکلیف آنها هستیم تا فرایند را تسهیل کنیم و خوشبختانه شاهد تسریع در فعالیتها هستیم اما باید پذیرفت صنعتگران در شرایط کنونی کار جهادی و انقلابی انجام‌ می‌دهند.

صفی‌خانی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهبود وصعیت برخی از واحدهای تولیدی شاخص لرستان، افزود: در چند سال گذشته کارخانه نساجی بروجرد مشکل داشت اما با برنامه‌ریزی صورت گرفته و پای کار بودن سرمایه‌گذاران اکنون این واحد تولیدی در وضعیت خوبی قرار داشته و به صورت مستمر شاهد افزایش تولید در این کارخانه هستیم.

وی بیان کرد: به نحوی که سال آینده ظرفیت تولید نساجی به ۳۰ میلیون متر مربع خواهد رسید و این کار با استفاده نیروهای فنی و متخصص و همچنین حمایت‌های بی دریغ استاندار لرستان محقق شده است.

تولید لباس در نساجی بروجرد

این مسوول گفت: هدف نهایی این است که زنجیره تولید را در کارخانه نساجی بروجرد کامل کنیم و بر همین اساس امیدواریم تولیدات لباس را در آینده نزدیک در نساجی داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: بهبود وضعیت واحدهای تولیدی بزرگ استان را در مورد سایر شرکتها همچون اکسیر، فولاد الیگودرز، شیشه الیگودرز و ...می‌توان به وضوح مشاهده کرد به بیان دیگر مشکلات واحدهای صنعتی دسته‌بندی و پروژه‌های کلیدی شناسایی شده و در راستای حل مشکلات آنها اقدامات مختلفی صورت گرفته و یا در حال انجام است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1232093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =