سرای محله جهان‌نما افتتاح شد/ تحقق رویکرد محله‌محوری در کرج

سرای محله جهان نما در راستای تحقق رویکردهای محله محوری دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج در محل شهرک جهان نما افتتاح شد و در مداره بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، سرای محله جهان نما طی مراسمی با حضور عباس زارع، محمدحسین خلیلی اردکانی و اکبر سلیم نژاد سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، مدیرکل و معاونین بهزیستی استان البرز، جمعی از مدیران شهری، معتمدین محلات و اصحاب رسانه افتتاح شد.

راه اندازی این سرای محله (واقع در شهرک جهان نما، خیابان زیتون، جنب پارک زیتون) با همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرج و اداره کل بهزیستی استان البرز صورت پذیرفت و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، ضمن ارائه آموزش های شهروندی به شهروندان متناسب با سلایق اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و بانوان، همچنین برای تقویت اتحاد و انسجام فرهنگی در سطح محلات شهر خواهد کوشید.

اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج طی سخنانی در آیین افتتاحیه تاکید کرد که محله محوری یکی از سیاست های راهبردی دوره کنونی مدیریت شهری است و سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری باید تمام سعی خود را برای تحقق این مهم بکار گیرد.

وی بیان داشت: راه اندازی سراهای محله و احداث سالن های ورزشی در سطح محلات از جمله انتظارات ما در بخش عمرانِ فرهنگی است، گرچه این انتظار به خوبی محقق نشده و عقیم مانده است اما امیدواریم که با تذکرات ارائه شده، شهرداری کرج در حوزه فرهنگی، اجتماعی شتاب بیشتری به خود بگیرد و کم کاری های گذشته را نیز جبران نماید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1232962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =