۰ نفر
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
کمیته فنی استقلال منحل شد؟

ورزش سه نوشت: عضو کمیته فنی استقلال می گوید این کمیته به حالت انحلال در آمده است.

امیدرضا روانخواه در این باره گفت: ما عضو کمیته فنی هستیم و از این کمیته بیرون نیامده ایم ولی در این مدت جلسه ای نداشتیم که بخواهیم در آن شرکت کنیم.

او در پاسخ به این سوال که شفر در جلسات چه واکنشی به صحبت های اعضای کمیته فنی داشت می گوید: با آقای شفر صحبت کردیم ولی در استقلال و پرسپولیس باید باشگاه از همه بزرگ تر باشد. باید ببینیم هدف از تشکیل این کمیته چیست؟ بهتر است باشگاه مدیر ورزشی داشته باشد و آن فرد عده ای را کنار خودش قرار بدهد. مدیر ورزشی باید بازیکنان ورودی و خروجی را کنترل کند و در انتخاب موثر باشد. همینطور بحث تیم های پایه و کسانی که باید از این تیم ها به تیم اصلی اضافه شوند مشخص باشد و یک کمیته فنی می تواند این کار را انجام بدهد. شما ببینید شاید مالک منچسترسیتی چیزی از فوتبال نداند و این مدیر ورزشی است که باشگاه را به اینجا رسانده است. در واقع مسئولیت فنی با سرمربی است، اما مدیر ورزشی تعیین کننده آینده یک باشگاه است.

عضو کمیته فنی استقلال ادامه داد: شما ببینید استقلال چند خرید داشته است که در عمل به درد تیم نخورده اند؟ اگر همین شش هفت بازیکن خریداری نمی شدند چقدر به باشگاه در مسائل مالی کمک می شد؟ مگر می شود یک تیم 22 بازیکن بخرد و در نهایت 2 بازیکن به درد تیم بخورند؟ در مورد بازیکنان جدا شده صحبت کنیم. مطمئن باشید اگر کسی بود که می توانست با بازیکنان درست رفتار کند، آنها نمی رفتند. بازیکنان جایی نمی روند که دوباره برگردند و به طور قطع با بودن در استقلال خیلی منفعت داشتند ولی کسی وجود نداشت با آنها صحبت کند و در این صورت در بلاتکلیفی تصمیم به جدایی گرفتند.

روانخواه در مورد اهمیت حضور تیم فنی در باشگاه می گوید: ما در کشوری زندگی می کنیم که رییس جمهور را با رای مردم انتخاب می کنیم و همان ها که رای داده اند پشیمان می شوند. حالا فکر کنید در کار کردن یک مدیر انتصابی چه مشکلی می تواند وجود داشته باشد؟ این تیم فنی و مدیر ورزشی است که می تواند به تصمیم های باشگاه جهت درست بدهد.  

عضو کمیته فنی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه شفر تلویحا گفته است موافق حضور کمیته فنی در باشگاه نیست هم گفت: آقای شفر در جلسات شرکت می کردند ولی چون این جلسات از سوی باشگاه هدفی نداشت ایشان استقبال نمی کردند. نمی خواهم حاشیه درست کنم ولی من می گویم مربی هایی که به این شکل به ایران می آیند بعید است تاثیر چندانی داشته باشند و من این موضوع را چند بار گفته ام. شما ببینید استقلال چقدر مشکل در نحوه تمرین کردن دارد. مربی هایی مثل فیلکس سانچنز و توخل باید به ایران بیایند،  ما کسی را می خواهیم که برای دقیقه به دقیقه تمرین ها برنامه ریزی داشته باشد و باید دید استقلال در این زمینه چقدر ضعف دارد، این سبک مربی ها در اروپا زیاد هستند و ما فقط یک مدیر ورزشی احتیاج داریم که آنها را شناسایی کند. استقلال با امیرقلعه نویی، مرفاوی و مظلومی هم می تواند سوم و چهارم شود  و اگر مربی خارجی می خواهیم باید بتواند از نظر فنی مربی های دیگر را در جیبش بگذارد.

254 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1233094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =