هری کیول بازیکن تیم استرالیا گفت: «بازی در مقابل تیم ملی ایران برایم لذت‌بخش است و دوست دارم این آزمایش را دوباره در برابر این تیم داشته باشم.»

هری کیول پس از تساوی یک بر یک تیم های ملی فوتبال استرالیا و کره جنوبی در گروه سوم جام ملت های آسیا گفت: «بازی مقابل تیم‌های بزرگ آسیا مثل ایران برایم خیلی لذت‌بخش است و دوست دارم دوباره چنین آزمایشی را در زندگی‌ام داشته باشم. مسابقه دادن با تیم‌هایی مثل ایران، ژاپن و کره که از بزرگان فوتبال آسیا هستند، برای هر تیم و هر بازیکنی لذت‌بخش است. هیچ وقت بازی مقابل ایران در سال 97 را فراموش نمی‌کنم. در آن بازی ایران با پشت سر گذاشتن استرالیا به جام جهانی فرانسه رفت و با خوشحالی زیادی که برای مردم ایران به ارمغان برد، آن بازی را برای مردم ایران تاریخی کرد. آن بازی برای من فراموش‌شدنی نیست.»

هری کیول درباره بازی در برابر کره جنوبی نیز گفت: «بازی خوبی بود و خودم از بازی بسیار لذت بردم. نتیجه مساوی شد و به نظر من نتیجه بدی نیست. یک امتیاز باارزش را گرفتیم و با این امتیاز می‌توانیم جایگاه خودمان را در جدول حفظ کنیم و با خیالی راحت‌تر در بازی بعد برای صعود بجنگیم. اگر به ماهیت این نتیجه نگاه کنیم، هم برای ما و هم برای کره نتیجه خوبی بود اما دو تیم مستحق پیروزی بودند. حالا این بازی تمام شده و با همه اتفاق‌هایی که داشت، ما باید سعی کنیم که به بازی بحرین فکر کنیم.»

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بچه های تیم ملی IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
    0 5
    حالا باش ببین چی کارت میکنیم
  • اصغر IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
    2 0
    ضمن تشکر از اظهارت جنابعالی برای ایران هم آن بازی یکی از پرخاطره ترین بازی های فوتبال تاریخ ایران است.ارزومی موفقیت برای جنابعالی وتیم خوب استرالیا از خداوند متعال خواستارم
  • فرشید IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
    4 0
    البته بردن شما برای ما چندان لذتی نداره چون یه امر کاملا طبیعیه ولی با این حال..... ابران چی کارش می کنه......