روند ایجاد سایت دائمی نمایشگاهی در البرز تسریع می‌شود

نماینده عالی دولت در استان البرز با تاکید بر این اینکه کارگروه صادرات غیرنفتی باید وزین تر برگزار شود، گفت: باید فکر و اندیشه جدید وارد سیستم شود تا با تصمیم سازی علمی، تصمیم گیری صحیح صورت گیرد.

به گزارش خبرآنلاین، شهبازی در جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی استان با اشاره به ظرفیت های استان، افزود: البرز دارای ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف اعم از حمل و نقل زمینی و هوایی، نزدیکی به پایتخت، گذرگاه ۱۲ استان کشور، استقرار مراکز علمی و تحقیقاتی و امکانات کم نظیر طبیعی است که باید به نحو مطلوب بهره برداری شود.

وی ادامه داد: باید در کارگروه هایی در این سطح از وجود افراد نخبه، صاحب فکر و نظر در سطوح ملی و استانی استفاده شود.

شهبازی با تاکید بر این اینکه کارگروه صادرات غیرنفتی باید وزین تر برگزار شود، گفت: باید فکر و اندیشه جدید وارد سیستم شود تا با تصمیم سازی علمی، تصمیم گیری صحیح صورت گیرد.

وی افزود: البرز در ۲ موضوع صادرات داخلی و خارجی فعال و تاثیرگذار است و بر اساس راهبردهای ارائه شده از سوی رییس جمهوری در جلسه معارفه بنده، البرز می تواند در بسیاری از حوزه ها به سایر استان ها کمک کند.

استاندار البرز اضافه کرد: در هر کدام از ۳۱ استان کشور برند خاصی برای صادرات به سایر نقاط وجود دارد ولی البرز در بسیاری از برندها شاخص است.

وی گفت: زندگی و کسب و کار در البرز جاری و ساری است و این امر از مهاجرت ها به این استان، تقاضای اشتغال و فعالیت های عرصه تولید مشهود و ملموس می باشد.

شهبازی افزود: بخش خصوصی و سرمایه گذاران مستقر در البرز با تعصب، انگیزه و اشتیاق در حال فعالیت هستند و این فرصتی ارزشمند و مغتنم در راستای رونق اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ از مدیران دستگاه ها انتظار بیشتری در راستای پیگیری مطالبات ملی وجود دارد، عنوان کرد: هر کدام از دستگاه ها باید وظایف و پیگیری های خود را به نحو مطلوب انجام دهند، چراکه این روند مورد رصد و ارزیابی قرار می گیرد.

استاندار البرز  با اشاره به ضرورت تسریع در راه اندازی سایت دائمی نمایشگاه در البرز، گفت: این امر با توجه به نیاز و ظرفیت های استان باید با اهتمام ویژه ای در اسرع وقت پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: نمایشگاه های فصلی و مناسبتی باید با نظارت مستقیم سازمان صمت برگزار شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: با توجه به ایام پایانی سال، ضرورت دارد که سازمان صمت به جد در حوزه تولید، توزیع و عرضه کالا ورود و نظارت کند تا مردم با آرامش خاطر به تامین مایحتاج خود بپردازند.

وی گفت: باید زیرساخت گمرک البرز تقویت شود تا مجموع واردات و صادرات استان از طریق مبادی البرز صورت گیرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1233357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =