کسب ۱۴ مقام برتر کشوری توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال‌وبختیاری

دانشجویان دانشگاه پیام نور استان در جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی هابه کسب ۱۴ مقام برتر دست یافتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری گفت جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی ها ی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور  ، با تقدیر از برگزیدگان در سه جشنواره  رویش ، حرکت و نشریات در استان گلستان  به کار خود پایان داد.

دکتر علیرضا آبرود با بیان اینکه این رقابت ها طی سه روز و به میزبانی استان گلستان برگزار شد اظهار کرد : در این جشنواره انجمن های علمی هر دانشگاه در قالب غرفه ای به ارائه دستاوردهای خود پرداختند که انجمن علمی دانشگاه پیام نور استان هم همانند سال های گذشته دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.  

ایشان با اشاره به اینکه بیش از دو هزار اثر در محور انجمن ها و کانون ها از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند افزود :  دانشجویان دانشگاه پیام نور استان در این جشنواره به کسب ۱۴  مقام برتر دست یافتند که در این بین؛ در حوزه نشریات دانشجویی۶ مقام برتر و عنوان سومی کشور  ، در حوزه انجمن ها ی علمی  ۳مقام برتر و عنوان پنجم کشور  ودر حوزه کانون های فرهنگی ۴ مقام برترکه در رویش عنوان اول را در کشور از آن خود کردند.  

گفتنی است جشنواره ملی دستاوردها و توانمندی ها از ۲۷لغایت ۲۹ اسفند ماه در استان گلستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1233978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =