استقلال ۲-۰ پارس‌جم؛ جشن رونمایی از پاتوسی

در اولین بازی هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر تیم فوتبال استقلال با دو گل از سد پارس جنوبی جم گذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر ایران با برگزاری یک بازی آغاز شد که در جریان آن استقلال تهران به برتری خانگی ۲-۰ مقابل پارس جنوبی جم رسید.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی شروع شد و استقلالی ها با این برد ۳۱ امتیازی شدند و در رده پنجم باقی ماندند. بازی دو تیم از همان ابتدا با حملات تیم میزبان شروع شد. آیاندا پاتوسی سورپرایز امروز وینفرد شفر برای استقلالی ها بود. بازیکنی که با کلی حرف و حدیث بالاخره مجوز بازی در ایران را پیدا کرد. او در دقیقه ۱۰ مسابقه با کرنری که به تیر اول ارسال کرد باعث شد عماد میرجوان به اشتباه دروازه خودی را باز کند.

در ادامه حملات استقلال بیشتر شدند و الله یار صیادمنش یک پنالتی از حامد نورمحمدی گرفت. در حالیکه وریا غفوری این پنالتی را از دست داد و با عکس العمل دیدنی رحمان احمدی روبرو شد. نیمه اول همانطور هجومی از طرف استقلال دنبال شد تا اینکه پاتوسی این بار مستقیم دروازه پارس جم را باز کرد.

در نیمه دوم هم استقلالی ها به بازی خوب خودشان ادامه دادند. پاتوسی که می توان گفت بهترین بازیکن استقلال در این دیدار بود چند بار منشا و دیگر بازیکنان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد که همه موقعیت ها با عکس العمل های رحمان احمدی روبرو شدند. در آخرین دقایق بازی پارسی ها یک گل هم به ثمر رساندند که از طرف کمک داور آفساید اعلام شد.

در نهایت دیدار دو تیم با همان نتیجه ۲-۰ به سود آبی های تهران به پایان رسید تا شفر و شاگردانش شکست خارج از خانه مقابل تراکتورسازی را جبران کرده باشند.

۴۳۲۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1234116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =