میلاد محمدی: همه انتظار داشتند قهرمان آسیا شویم

تسنیم نوشت:میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی به تشریح ناکامی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ پرداخت.

میلاد محمدی گفت: زمانی که به تیم احمد گروژنی پیوستم شرایط سختی برای من از نظر هماهنگی وجود داشت. ارتباط با سایر اعضای تیم از طریق کاپیتان و بازیکنانی دیگری صورت گرفت.

وی درباره حضورش در جام جهانی 2018 روسیه نیز اظهار داشت: جام جهانی یک رویداد بزرگ است و تمامی بازیکنان می‌خواهند در آن بازی کنند. در جام جهانی تمام ستارگان فوتبال حضور دارند. در گروه ایران نیز تیم‌های ملی اسپانیا، پرتغال و مراکش حضور داشتند که ما در رده سوم جدول جای گرفتیم. این برای من یک تجربه عالی بود. شاید جام جهانی 2018 روسیه بهترین زمانم در دوران فوتبال حرفه‌ای بود و همیشه آن را به خاطر خواهم داشت. اتمسفر این رقابت‌ها، هواداران فوتبال و ورزشگاه‌ها عالی بودند. می‌دانم که هوادارانی هم برای حمایت از من به روسیه آمده بودند که از آنها قدردانی می‌کنم. ما پس از بازگشت به ایران مورد استقبال هواداران زیادی قرار گرفتیم. مردم در ایران عاشق فوتبال هستند و اینجا نیز ما را حمایت می‌کردند.

ملی‌پوش ایرانی تیم احمد گروژنی درباره سرعت خود در بازی نیز گفت: این لطف خدادادی است و در تمرین‌های روی پیشرفت آن بیشتر کار می‌کنم. همیشه بهترین تلاشم را می‌کنم. در طول بازی نیز بسیار متمرکز هستم.

میلاد محمدی درباره آینده فوتبالش خاطرنشان کرد: می‌خواهم در قدرتمندترین و بهترین لیگ جهان بازی کنم. همه چیز در دست بالاترین است و فقط منتظر زمان می‌مانم. تابستان همه چیز مشخص می‌شود. شاید در روسیه بمانم یا به جای دیگری انتقال خواهم یافت.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران سپس با اشاره به جام ملت‌های آسیا 2019 گفت: همه انتظار داشتند که ما قهرمان شویم اما در بازی با ژاپن تمرکز خود را از دست دادیم و به سمت داور حمله‌ور شدیم تا یک صحنه را به چالش بکشیم. ژاپنی‌ها هم از این فرصت استفاده کردند و با بازگرداندن سریع توپ به بازی توانستند به گل برسند. پس از این گل شروع به حمله‌های زیادی کردیم اما 2 گل دیگر نیز خوردیم.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1234236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =