جشن ۴۰ سالگی انقلاب و تقدیر از کارمندان نمونه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی جشن باشکوهی با حضور رئیس و کارکنان سازمان و همچنین کارکنان ادارات شهرستانهای تابعه در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در این مراسم، مهندس بهروز اسودی در سخنانی ضمن تبیین دستاوردهای چهار دهه انقلاب اسلامی ایران در بخش صنعت ، معدن و تجارت استان از زحمات کلیه همکاران در پیشرفت سازمان و دستیابی به اهداف عالیه و توسعه پایدار تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به به بیان پیشرفت های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف بویژه صنعت ، معدن و تجارت به نقش پررنگ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی در پاسداشت این سرمایه گرانبهای معنوی انقلاب اشاره کرده و هدایتگری و رهبری حضرت امام خمینی ( ره ) را رمز پیروزی انقلاب دانستند .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: دشمنان از هر راهی به دنبال ضربه زدن به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی هستند و قصد دارند دستاوردهای انقلاب را کم رنگ جلوه دهند، اما با کمک  نخبگان سیاسی و مذهبی با اتحاد و انسجام از این گذرگاه تاریخی عبور خواهیم کرد و دشمنان ما خوار و ذلیل خواهند شد.

بهروز اسودی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب در بخش های محتلف پرداخت و افزود:  : تعداد معادل در حال بهره برداری در سال ۵۵ فقط ۵۰ باب بود که این میزان در سال ۹۷ به ۵۹۷ باب رسیده است لذا باید گفت تعداد معادن در حال بهره برداری استان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ۱۲ برابر شده که این امر توسعه بسیار خوبی را هدیه داده است.

وی تصریح کرد: تعداد جواز تاسیس صادره بخش معدنی در سطح استان طی سال ۵۵ فقط ۱۱ مورد بود که این شاخص در سال ۹۷ به دو هزار و ۴۵۲ مورد رسیده است و همچنین تعداد پروانه های بهره برداری از معادن استان از چهار مورد در سال ۵۵ به دو هزار و ۱۲ مورد در سال ۹۷ افزایش یافته است.

بخش انتهایی این جشن به تجلیل از کارکنان نمونه سازمان و ادارات شهرستانهای تابعه اختصاص داشت که با اهدای لوح سپاس از تعدادی کارمند نمونه استانی در سال ۹۷ قدردانی شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1234927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =