با بهترین هتل‌های ۴ ستاره شهرهای توریستی آشنا شوید

معمولا شهرهای توریستی هتل‌های زیادی دارند.

برای اینکه در انتخاب هتل خوب و مناسب سردرگم نشوید بهتر است پیش از سفر با بهترین هتل‌های مقصد برای رزرو هتل آشنا شوید. در این مطلب بهترین هتل‌های چهار ستاره چند شهر پرمسافر را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

تهران

هتل‌های بسیار زیادی در سطح شهر تهران وجود دارند و به تبع آن، تعداد هتل‌های چهار ستاره این شهر نیز کم نیست. ترجیح برخی مسافران، هتل‌های شمال تهران به دلیل آب‌وهوای بهتر و سکوت و آرامش بیشتر محیط اطراف هتل است. هتل پارسیان اوین یکی از بهترین هتل‌های چهارستاره شهر تهران است که در یکی از بهترین مناطق این شهر قرار دارد. نزدیکی این هتل به درکه، ولنجک و بام تهران و قرار گرفتن آن در مسیر بزرگراه شهید چمران، موجب دسترسی آسان مسافران به مناطق زیبا و گردشگری شهر شده است. اگر خواستید به این هتل سری بزنید، بدون خوردن صبحانه بینظیر این هتل، از آنجا خارج نشوید. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل، از ۴۲۰ هزار تومان تا۹۴۰هزار تومان است.

بعضی مسافران دسترسی آسان به سیستم حمل‌ونقل عمومی یا سکونت در بافت سنتی شهر و نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی را ترجیح می‌دهند. اگر شما نیز در این دسته قرار دارید، هتل پارسیان انقلاب تهران انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. قدمت چهل ساله این هتل، نشان از تجربه بالای هتل‌داری کارکنان آن است. مکان مناسب این هتل و قرار داشتن اولین رستوران گردان تهران در آن، از جاذبه‌های این هتل است. قیمت اتاق‌های این هتل نیز از ۳۶۵ هزار تومان تا ۶۴۵ هزار تومان است.

هتل آرامیس تهران و هتل پارسیان کوثر تهران نیز از هتل‌های بسیار خوب چهارستاره شهر تهران‌اند.

یزد

یزد، شهر هتل‌های سنتی و تاریخی است که معماری زیبای‌شان با بافت سنتی شهر هماهنگ است. یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره یزد هتل داد است. هتل داد هتلی سنتی است که در بافت قدیمی شهر و در مجاورت مجموعه امیر چخماق و آتشکده زرتشتیان واقع شده است. هتل داد به خاطر معماری زیبایی که دارد به یکی از زیباترین هتل‌های یزد و حتی ایران تبدیل شده. امکانات هتل داد در سطح خوبی هستند و استخر، سونا و جکوزی هم دارد. هزینه رزرو اتاق درهتل داد از ۲۱۵ هزار تومان تا ۵۲۰ هزار تومان است

هتل باغ مشیرالممالک یکی دیگر از هتل‌های چهار ستاره خوب یزد است هتلی تاریخی که بنای آن در دوره قاجار ساخته شده. هتل مشیرالممالک به دلیل معماری زیبا وستنی و باغ سرسبز و باصفایی که دارد خود به تنهایی یک جاذبه دیدنی برای یزد محسوب می‌شود. هزینه رزرو اتاق در این هتل از ۲۱۰ هزار تومان شروع می شود و به ۶۲۵هزار تومان هم می‌رسد.

اگر قصد دارید به یزد سفر کنید قیمت رزرو هتل در یزد را ببینید.

تبریز

شهر تبریز با پیشینه تاریخی طولانی خود، جزو مهم‌ترین و پربازدیدترین شهرهای تاریخی کشور است. یکی دیگر از دلایل جاذبه این شهر کوهستانی، آب‌وهوای سرد و خنک آن و زیبایی کوهستانی آن است. اگربه‌دنبال هتلی نزدیک به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر هستید، هتل بین‌المللی تبریز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. هتل بین‌المللی تبریز که یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره تبریز است  با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن ساخته شده، در مرکز شهر است و دسترسی شما به تمام مکان‌های گردشگری شهر را آسان می‌کند. قیمت رزرو اتاق در این هتل، از ۲۳۹ هزار تومان تا ۴۲۹ هزار تومان است.

هتل گسترش تبریز یکی دیگر از بهترین هتل‌های چهار ستاره تبریز است. این هتل ۱۳ طبقه که دو سالی از بازسازی آن می‌گذرد، دسترسی خوبی به مکان‌های تفریحی، گردشگری و مراکز خرید شهر دارد. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل نیز از ۲۲۹ هزار تومان تا ۷۵۸ هزار تومان است.

برای رزرو هتل در تبریز و برخورداری از تخفیف مناسب، به هتل های تخفیف دار تبریز بروید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1235095

برچسب‌ها