در روزهای اخیر، پس از دیدار سینماگران با رییس کمیسیون فرهنگی دولت در ساختمان شماره 2 خانه سینما، گمانه زنی هایی درباره حاضران در این جلسه مطرح شد که بعضا دور از واقعیت بود.

به گزارش خبرآنلاین، فرهاد توحیدی(رییس هیات مدیره خانه سینما)، محمدمهدی عسگرپور(مدیرعامل)، مریلا زارعی، امیر اثباتی، ‌ابراهیم مختاری، محمد سریر، تورج منصوری، محمدرضا موئینی( اعضای هیات مدیره)، مهدی خادم ( بازرس) و محسن هاشمی(مشاور مدیرعامل) در جلسه با اسفندیار رحیم مشایی حاضر بودند.

14 نفر از هنرمندان و فعالان صنفی نیز به دعوت هیات مدیره خانه سینما در جلسه حضور یافتندکه عبارت بودند از عزت‌الله انتظامی، پرویز پرستویی، داود رشیدی، مهتاب کرامتی(بازیگران)، عبدالحسن برزیده، مازیار میری، مهدی فخیم‌زاده، عزیزالله حمیدنژاد، کیومرث پوراحمد (کارگردانان)، کیوان کثیریان(منتقد)، کامران ملکی(فیلمنامه نویس)، ‌منوچهر محمدی، فرشته طائرپور و منوچهر شاهسواری(تهیه کنندگان).

 در این جلسه داود رسولیان قائم مقام مدیر کل نظارت و ارزشیابی که برای آگاهی از کم و کیف جلسه به خانه سینما آمده بود، در اواسط کار به دستور مشایی به عنوان مستمع وارد جلسه شد.

برای مطالعه گزارشی در این باره، اینجا را بخوانید.
16

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =